Merhaba en güzel eski doktor dizisi hangisi sizce
Doktorlar
Mucize doktor
Kalp atışı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Doktor dizisi olarak tekçe Acil Aşk Aranıyor izledim. Üçünü de izlemedim. Mesela Doktorlar çok popülerdi ama hiç dikkatimi çekmemişti Bir de o zamanlar hiç unutmam Kutsi buraya konser vermek için gelmişti. İzdiham olmuş konserde. Ben önden Zeynep Casalini'ye gittim, Kutsi'de kalmamış idim. Öyle duydum. Üniversite zamanı okuduğum şehre gelmişti. O zaman gittim, çok yaşlanmış idi.
Doktorlar tabiki
Bencede öyle
Diğer ikisi, doktorların devamı gibi zaten. Çoğu şey benziyor. İyilerdi hoşlardı. Severdik. Trt1 de de vardı bir ara. O biraz değişikti. Onu da severdik.
Cevap
9Cevap
Kalp atışı bir başkaydı ya.
Doktorlar izlemek yerine Grey's Anatomy izlemek daha güzeldi.
Üçünden doktorlar ama Doctor house gibisi yoktur.
Bence nip tuck old olanlar bilir. Kanalımız gelecek yeniden
Tabii ki Doktorlar dizisi.
Senin Elayı düğün günü terk etmeni Ela unuttu ama biz unutmadık Levent
Doktorlar gerçekten çok güzeldi.
Net doktorlar. Elaaaa :)
Üçünü de izlemiştim tartışmasız en iyisi doktorlar
the good doctor
Doktorlar
Mucize doktor
Dr. House
Doktorlar tabi ki dndnd
mucize doktor
Doktora 👍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?