Diziler & Filmler En sevdiğiniz çizgi film kahramanı neydi? _Güneş____00 Takip Et Master Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Naber cınım 🐰🥕 Güncellemeler+1 yıl Hayret ben biri Cedric der diye aklımdan geçirmiş idim, kimse dememiş. 😳😆 En sevdiğiniz çizgi film kahramanı neydi? Cevapla Film Soruları Sevgi Soruları Çizgi Film Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Menethil Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Resimdeki ile tom ve Jerry. En çok izlediğim çizgi filmler bu ikisi 😅 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 1,6b cevap paylaştı. Küçükken Cedric ve Shaggy'i bana benzetirlerdi ama ben Temel Reis'im 😂 0 2 Yorumla _Güneş____00 +1 yıl Babamın teyzesinin eşi de bana çocukken Safinaz derdi, ben de ona iri yarı olduğu için Kabasakal derdim. 🤣🤣 Yorumla Semih6934 +1 yıl Ahahah 🤣 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Bugs bunny.. Tom ve jerry.. Teletubbies.. BU çizgi filmleri çok severdim.. Hala da çok seviyorum.. 0 0 Yorumla
Zatı_dehb Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Ash ketchum ile pichacu aha bunlar ara ara hala izlerim 0 0 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Tom & Jerry çizgi filminde kedileri çok sevdiğim için Tom idi. Bir de Ağaçkakan Woody. 0 1 Yorumla djfurkan13 +1 yıl 8 yaşındayken de saydığım karakterleri beğenerek izlerdim ki, bu yaşımda hâlâ da izlerim. Yorumla
MuhteşemGüneş Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Winx izleyip bluum diyen de olmamış 🤦♀️ 0 5 Yorumla _Güneş____00 +1 yıl Tabii, bende bir de aslında eski versiyon Heidi de var. Ben de onu unutmuşum. MuhteşemGüneş +1 yıl Animasyon sayılmaz ama Amerikan güreşleri de vardı o zamanlar, erkek kardeşim izledikçe bi oraya bi buraya zıplardı. _Güneş____00 +1 yıl Onu ben hiç bilmiyorum. MuhteşemGüneş +1 yıl Kabusa eş değer zaten iyi ki diyelim. _Güneş____00 +1 yıl Doğrudur.
whysosreious Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 509 cevap paylaştı. Ayni karaktere sahibim tabiki rigby 0 0 Yorumla
ChungCha Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ayalet casper 0 7 Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Trakya çevirisi ile mi izledin Yorumla ChungCha +1 yıl @Zatı_dehb Bende B12 ekşikliği vay atıylamıyoyum Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Çok sevimsiz Yorumla _Güneş____00 +1 yıl @Zatı_dehb Dede sen yaşıtların ile takılsana Yorumla Zatı_dehb +1 yıl _Güneş____00 küçük o sana ne Yorumla _Güneş____00 +1 yıl @Zatı_dehb Soru benim sorum farkında isen Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Tebrikler Yorumla
Hesapsız_Duygular Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Redkit 0 1 Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Harbi bak onu unutmuşum Yorumla
Ksproff Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 611 cevap paylaştı. Cedric 😊 0 2 Yorumla _Güneş____00 +1 yıl Nihayet beklenen cevap geldi 🤣🤣 Yorumla Ksproff +1 yıl Oo chen benim uzumlu kekim 😊 Yorumla
HeraƙlesSs Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Samuray Jack 1 3 Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Oooo efsane Yorumla HeraƙlesSs +1 yıl Bazen izliyorum hâlâ sarıyor bee Yorumla Zatı_dehb +1 yıl Geçen sene izledim en son Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl bugss bunny 0 4 Yorumla _Güneş____00 +1 yıl Bir gizliden çıksana Yorumla Cevap sahibi +1 yıl engel mi atacaksın nedenki? Yorumla _Güneş____00 +1 yıl Deminden beri gizliden yazıp duruyorsun. Merak ettim kim olduğunu. Yoksa gizli olsan da engellerim. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl yok hiç beni görmemişsindir. Neyse rahat bırakıyorum. İletişim kurmaya çalıştım ama çok zor görünüyor. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Resimdeki ile tom ve Jerry. En çok izlediğim çizgi filmler bu ikisi 😅
Küçükken Cedric ve Shaggy'i bana benzetirlerdi ama ben Temel Reis'im 😂
Babamın teyzesinin eşi de bana çocukken Safinaz derdi, ben de ona iri yarı olduğu için Kabasakal derdim. 🤣🤣
Ahahah 🤣
BU çizgi filmleri çok severdim.. Hala da çok seviyorum..
Ash ketchum ile pichacu aha bunlar ara ara hala izlerim
Tom & Jerry çizgi filminde kedileri çok sevdiğim için Tom idi. Bir de Ağaçkakan Woody.
8 yaşındayken de saydığım karakterleri beğenerek izlerdim ki, bu yaşımda hâlâ da izlerim.
Winx izleyip bluum diyen de olmamış 🤦♀️
Tabii, bende bir de aslında eski versiyon Heidi de var. Ben de onu unutmuşum.
Animasyon sayılmaz ama Amerikan güreşleri de vardı o zamanlar, erkek kardeşim izledikçe bi oraya bi buraya zıplardı.
Onu ben hiç bilmiyorum.
Kabusa eş değer zaten iyi ki diyelim.
Doğrudur.
Ayni karaktere sahibim tabiki rigby
Casper, Red Kit, Tom
Ayı yogi
tom ve jery sonra bugs bunny
Ayalet casper
Trakya çevirisi ile mi izledin
@Zatı_dehb Bende B12 ekşikliği vay atıylamıyoyum
Çok sevimsiz
@Zatı_dehb Dede sen yaşıtların ile takılsana
_Güneş____00 küçük o sana ne
@Zatı_dehb Soru benim sorum farkında isen
Tebrikler
Unuttum
Pepee
Redkit
Harbi bak onu unutmuşum
Tanzanya canavarı
Bu tavşan 🐰
Cedric 😊
Nihayet beklenen cevap geldi 🤣🤣
Oo chen benim uzumlu kekim 😊
Samuray Jack
Oooo efsane
Bazen izliyorum hâlâ sarıyor bee
Geçen sene izledim en son
bugss bunny
Bir gizliden çıksana
engel mi atacaksın nedenki?
Deminden beri gizliden yazıp duruyorsun. Merak ettim kim olduğunu. Yoksa gizli olsan da engellerim.
yok hiç beni görmemişsindir. Neyse rahat bırakıyorum. İletişim kurmaya çalıştım ama çok zor görünüyor.
Hiç biri