10 sezon üstü dayanıp sıkılmadan izleyebildiğim tek dizi Doctor Who oldu sanırım. Criminal Minds, Supernatural, Law & Order vs. de baktım ama tamamını izleyemedim tabiiki. Sıkıyor bir yerden sonra.
En uzun süre sıkılmadan izleyebildiğiz dizi hangisi?
Hepsinde illa bir yerde toleransım bitiyor herhalde, sıkılıyorum. Sanırım bir Breaking Bad var sıkılmadan izlediğim veya yarım bırakmadığım. Bir de One Punch Man, dizi olarak sayarsan 😅
Oo daha var, Full Metal Alchemist Brotherhood, Konosuba, Goblin Slayer, Tensei Shitara Slime Datta Ken, Death Note... Tamam animeleri saymayalım, liste çok uzun.
15 sezon Supernatural, 12 sezon Bones, 12 sezon The Big Bang Theory, 10 sezon Friends, 8 sezon The Vampire Diaries, 8 sezon Game of Thrones, 7 sezon Sons of Anarchy vs izledim. 5-6 sezon olan diziler uzun soluklu degil bana göre 😂🤷🏼♀️
Arka sokaklar gibi işte gerçek hayatı diziden izletiyor artık bir süre sonra 10 küsür yıl, diziyi izleyince gerçek yaşamda akşam ne yapmış karakter anlıyorsun sjsjsjsj