Bekliyorum ciddi olun cogumuz zombi olurduk çünkü elektrik yok hizli yayılan bı salgin insan dost bildikleriniz artık birer et yiyici iyi düşünün evladınız eşiniz anneniz kardesiniz çocuğunuz baba Anne kardeş ben. Şahsen maks 1 ay verirdim oda silah tam tehcizat la
Askeri İste Kaçarım Yakıt Yanıma bir Eleman alırım ben Askeriyeden Tank Aşırır ken oda benzin istasyonundan Yakıt Tankeri Kaçırır Zombileri eze eze İstasyon İstasyon gideri ha unutmadan Telsiz de var 😉 Gece Olunca da Yüksek bir yere Tank Tankeri Çeker Kamera Gece Görüş sistemi kurup Tankın içinde uyuruz
Ertesi gün Şehre ineriz Marketleri yağmalar Konserve Ürün Stoklarız Arada Abur Cubur Çerez Cips Çikolata Soda Kola Tuvalet Kağıdı Çakmak Gazı Benzin Vs
Sonra geniş bir Otobanın Ortasına Megafonları Koyar son ses baslı müzik açıp etraftaki zombileri Toplar en son Tanker le zombilerin üstünde drift atardık