Çocukluğunuzda severek izlediğiniz en sevdiğiniz çizgifilm hangisi?

Çocukluğunuzda severek izlediğiniz en sevdiğiniz çizgifilm hangisi?

Oo hangisini anlatsam yazayım bunları merak edersen bak şirinler, ayı yogi, tusubasa, tom ve jerry, sevimli dinozor denver, he man, ninja kaplumbağalar, aslan kral, galfield, simson, taş devri, jetgiller, casper, soobydoo, bugs bunny, temel reis, heidi, çiçek kız cady, nils ve uçan kaz, red kit, Hollywood yaramazları (bu şimdiki zamani çocukları sever😌), küçük sincaplar, pembe panter, hayalet avcıları, yoginin çetesi, kaptan mağara adamı, atom karınca, ağaç kakan woody, müfettiş gadget , varyemez amca, power rangers, çakal ve roadrunner, sevimli kahramanlar, şimdiki çocukların hiç şansı yok izlediği cizgifilmler demeye bi hacet :)
@MrDreamer ablacım bizi hoş görün siz artık biz yaşlandık yanlış yazıyoruz😂
@Tartini bak bu
https://youtu.be/ceSI0nRLSmQ?si=xwk6LC_gUfCWGOkt
"Teletabiler" (Teletubbies), 90'ların ikonik çocuk programlarından biriydi. Renkli ve sevimli Teletubbiler, Teletubby Tepesi'nde yaşarlar ve güneşin bebek suratının içinden doğduğu bir dünyada maceralarını yaşarlardı. Tinky Winky (Mor), Dipsy (Yeşil), Laa-Laa (Sarı) ve Po (Kırmızı) adlı dört ana karakterleri vardı. Program, eğlenceli müzikler, renkli dünya ve basit öğretilerle küçük çocuklar için popülerdi. Teletabiler, dünya çapında geniş bir hayran kitlesi kazanmış ve çocuk televizyonculuğunda önemli bir yere sahip olmuştur.
Resimdeki gece bahçesini çok severdim ya anılarım depreşti. Bir de susam sokağı izlermişim, annemin dediğine göre daha 3 yaşlarındayken gecenin bir yarısı bizimkileri uyandırıp susam sokağını yani edi ile büdüyü TV da açtırıp izlermişim, hatta öyle fanıymışım ki annem edi büdü atkısı ve şapkasını örmüş, ileride çocuklarıma saklıyorum ☺️😇
damlanin dolabi
aynen
yaaaa görünce çok mutlu oldummmm 💗💗💗 teşekküe ediyorummm❤
💗💗
Cevap
42Cevap
Sürekli dizi tabi k ide.. favorilerimden.
Halen izlerim çizgi film. Büyümedim daha ruhum kaldı çocuk. Sevimli kahramanlar, jetgiller , yabba dabba doooo yani taş devri , Şirinler pembe panter bunları gözümü kırpmadan izlerdim. İzin günlerimde açıyorum güzel oluyor.
Çizgifilmin adını hatırlamıyorum ama şöyle bişeydi, bi kadın vardı koltukta oturuyordu. Koltuğun altında da fare ya da ona benzer bir şey vardı. Sürekli böyle geçip gidiyordu çizgifilm. Bir de Marsupilami, Caillou filan vardı. Diğer izledikleri mi unuttum hep
rahat koltuk
Siz daha çocuksunuz teletabimi 😂 bebek bunlar yaaaa ben çocukken taş devri, Tom ve Jerry, Jetgiller, şeker kız candy izlerdim.
Ayyy gorseldekilere bayiliyordum ya çok severek izliyordum. Diğeri de teletubbies ler
Bu resimdekinin adini unuttum ama ciktiginda ruhum huzurla dolardi. O zamanlara dondum.🥹
Benim favorim tazmanya canavarıydı. Bunu hiç bilmiyorum. Ayı yogi, şirinler, pembe panter, ton ve jerry, jetgiller, taş devri, powerpuff girls, yu-gi-oh, temel reis severek izlerdim.
Ay görseldeki çizgi film adı neydi aşırı güzel ve tatlıydııııı
Kel kayu izlerdim
Gece Bahçesi
@BirGeceYolcusu teşekkürler 🌸
Rica ederim. ☺️
Johnny Bravo 😂 ıhı ıhımm Scooby doo yu çok seviyordum bir de ben ninja kaplumbağaları da çok izliyordum 😂
Kesinlikle;
Keloğlan lo
Bunu çok severim
Teletabilerrr. Bir de ben kokarcayı çok izlermişim annem öyle anlatırdı.
Tusubasa, voltran, lazeryon, lessy, kelly, susam sokağı.
Cedric ve tom ve jerry her gün aynı saate çıktıkları için bi günde tom diğer günde cedric izlerdim
Ohoooho bu da iyiydi yavv
Neyse benimki Oliverin macraları♡
teletabiler, her sabah saat 8 de atv de izlerdim
Coillou, Marsupilami, ben 10 , Keloğlan, müfettiş gadget
Evet 😅
Winx Club, Şirinler, Looney Tunes serisi, Samuray Jack, Power Puffgirls, Dexter'ın laboratuvarı, Ben 10.
Tutenstein
Çılgın korsan jack
Andy nin nesi var
Casper
Bugs bunny
Vs vs çok güzellerdi eski zamanlar...
Tom & Jerry, Ninja Kaplumbağalar ve Ağaçkakan Woody.
Şirinler ve Sevimli Kahramanlar
Çocukluğum diyince aklıma teletabiler geliyor ilk olarak
Tsubasaya aşıktım ben abii. d
adventure time
Marsupilami
ibi ve tosi
Paylaştığın fotodaki çizgifilm
Evet
Valla cok sey izliyordum, aklima bir tek birininki gelmiyo ki😅🤦🏻♀️
Benim neslim çok bilmez ama Tom ve Jerry hastasıyım.
Pokemon Beyblade yu-gi-oh megamen kirby keşke cocukluguma geri donebilsem :(
Lorelhardi pembe panter Tom ve jeri harika yıllardı
Benimki Rafadan Tayfa veya Winx
Bloom benimki
Uzun kulak ailesi ahahhs
Teletabiler, Temel Reis, Ninja Kaplumbağalar
Ninja kaplumbağalar Beyblade şirinler maske
Korkunç teletabiler sonuda korkunçmuş zaten
Gecebahcesi bir tanesi🥹
Teletabiyi çok severdim
Bu gece bahçesi mükemmel
Teletabiler, şirinler, rahat koltuk.. vs
Tom ve Jerry nin keyfi başkaydı.
Pembe panter ve çizgi adam
Ninja kaplumbağalar ve telletabi jet giller
ayı bernard vardı onu hic unutmam
Pepee Keloğlan Winx Club
Winx clup
loney tunes karakterleri
winx doremon Sürekli dizi
Arthur ve Marsupilami bir de caillou
Rahat Koltuk ve Regular Show
Hepsi.
Hepside güzeldi
Beyblade
İzlemezdim
pokemon
Casper
Tom. jerry
Scooby
Ay savaşçısı
Şirinler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?