Merhabalar Herkese 🌸

Arkadaşlarınızla ortak dizi izlemeyi seviyor musunuz?
Mesela güncel bir diziyse yeni bölüm ya da sezon yayınlanınca buluştuğunuz veya ayrı ayrı beraber izlediğiniz, güncel değilse birlikte başlayıp ilerlediğiniz oluyor mu?
Merhabalar Herkese 🌸

Arkadaşlarınızla ortak dizi izlemeyi seviyor musunuz?
Mesela güncel bir diziyse yeni bölüm ya da sezon yayınlanınca buluştuğunuz veya ayrı ayrı beraber izlediğiniz, güncel değilse birlikte başlayıp ilerlediğiniz oluyor mu?
Sherlock ve Lucifer ı kuzenimle izlemiştim... Daha önceleri bi ara Arrow ve Flash a bölüm geldikçe lisede okulda izlerdik... Güzel zamanlardı...
Şimdilerde tek başıma izliyorum yapımları... Mentalist son bitirdiğim, high potential da sezon beklediğim bir dizi... 🤩🤩🤩
Cevap
15Cevap
Hayır dizi izlemezler o münafıklar pek
Ahshdhahs
Hayır şu an izlediğim bir dizi yok..
Hayır ben dizi izlemiyorum genelde film izlemeyi tercih ederim onu da tek izlerim ama arkadaşla izlemek güzel olurdu tabi ki de..
Yapmıştım eskiden bir iki arkadaşla onu. Keyifli oluyordu ama şimdi kimse kalmadı 😢
Yok ama bunun için parmak yalatacak bir uygulama biliyorum. “Rave” birlikte bir şeyler izlemek için konforlu bir uygulama. Kullanımı da oldukça basit
Erkek arkadaşlarla Spartacus izlemeye başlamıştık dizi sanıyordum p*rno çıktı o yüzden tek izliyorum artık dizileri falan daha iyi oluyor
Evet, bir arkadaşımla arada beraber izlediğimiz diziler oluyor.
Evet Ortak dizi ve film izleyip birbirimize anlatırdık
İzlediğim filmleri öneriyorum , oda bana. Dizi izlemiyorum şuanlık.
Hiç bir diziyi seyretmiyorum hepsi saçma geliyor ve öylede
Hayır yok
Hayır, yok..
Kafama göre arkadaş yok yaa
tabiki bir çok dizi izlenebilr nesne olmasin
Geçmişte Kurtlar Vadisi izlerdik.
eskiden hayat bilgisiydi aşkom şimdi yok
Yok. Ben tek başıma izlemeyi severim.
Benim hiç olmadı
Yok dizi izlemiyorum
Vardır herhalde 😂
Var elbette
Kızılcık şerbo 💅🏻
valla çok uzun zamandır izledğim bişi yok
Beş Kardeş
Sons of anarchy , dexter
Kardeşlerim
Var evet
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?