E tabi 90'lar çocuğu olunca şimdiki nesilden çok daha değer veriyorduk her şeye.. 😄 Keyifli günler.
#smell

E tabi 90'lar çocuğu olunca şimdiki nesilden çok daha değer veriyorduk her şeye.. 😄 Keyifli günler.
#smell

Benim nostaljik dizilerim pek yok ama genellikle yabancı eski filmleri çok seviyorum. Meselka Star Wars serisi favorilerimden bir de yüzüklerin efendisi o zamanlar daha kaliteli filmler diziler vardı..
Memoli, asmalı konak, kınalı kar, kurtlar vadisi, sakarya fırat, yedi numara, seksenler, hangisini saysam ki aklıma geldikçe kendimi yalanmış hissediyorum
Zamanında en sevdiğim nostaljik dizi Kara Melek dizisiydi😬
Cevap
17Cevap
Kaygısızlar bizimkiler Yasemince Olacak O kadar çiçek taksi bu diziler efsane çok kaliteli diziydi şimdiler çöp
Bizimkiler, Süper Baba, Çiçek Taksi, 7 Numara ve Koçum Benim 😊
Leyla ile Mecnun sayılıyorsa o sayılmıyorsa Cennet Mahallesi veya Hayat Bilgisi
7 numara , Çiçek taksi, Akasya durağı, Pulsar bir de
İkinci Bahar, Avrupa Yakası ve Yahşi Cazibe'yi çok seviyordum.
Bizimkiler dizisi.
Daha da küçükken Yalan rüzgarı ya da cesur ve güzel :)
aahhh yılan hıkayesi , aynalı tahir küçük ibo ((:
bunlar favorılerım degıl ama televızyon dunyasına yenı başladıgımız için izlenırdi
Çemberimde gül oya
Serçe
Kaybolan yıllar
Yabancı damat
Ekmek teknesi 😃
Çılgın bedişş :D
Super baba ve asmalı konak
Mahallenin muhtari
Adanalı ve Kurtlar Vadisi
Yedi numara dizisini severim
Yedi numara iyiydi izledin mi hepsini
mahallenin muhtarları :P
Ruhsar , Kara Melek 😀
Bizimkiler
Bizimkiler.
7 numara
Asmalı Konak
Ezel
Bizimkiler
Kadroya bak beee
Bizimkiler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?