13 yaşımdayken izlemiştim. şu an 18im. Çok büyük bir etkisi oldu hayatıma atlatamıyorum. Üzerimde bir ağırlık ağırbaşlılık, yorgun hissetme yaşlı ve çok olgun hissediyorum. Eğitim hayatımı olumsuz etkiledi. Kendimi sorumlu hissediyordum bir şeylere karşı ama öyle bir şeylerde yoktu. Dışardan gören bile yaşımdan 10 15 yaş büyük durduğumu söylüyor.
Üstümde bir çöküntü var kalkmıyor gibi...
Ne yapmalı
Üstümde bir çöküntü var kalkmıyor gibi...
Ne yapmalı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
İnan aynı sey bende de var ama bir filmden dolayı falan değil, hatta çevremdekiler ve bende dahil olmak üzere ere beni en az 30 yaşında görüyoruz
Yok bee sen genç duruyon. Ben bide büyük durduğum için iş hayatında iş görüşmelerinde manitacılıkta çok fazla yanlış anlaşılıyorum. Kendi yaşımdakilerle takılmıyorum. Arkadaş çevresi en az 5 yaş büyük
Evet pek büyük göründüğümü söylemeyeceğim de yıprandığın için mi öyle duruyorsun, sonuçta kimse kimsenin arka planda ne yaşadığını bilmiyor
Biraz yıprandım aslında lise dönemi başlarında. Ağır psikolojim boduluyordu belkide bozulmuştu
Bende baya yıprandım ama özel sebepler işte, en kötüsü de daha bu yaşta bunları hep düşünmem ve hiçbir şeye odaklanmamam
Filmle ne alakası var
Etkiledi derinden. Yaşta küçük olunca