Bugün minik yeğenimle Rafadan Tayfa Hayrimatör'ü izledik 😊


Kötü Kedi Şerafettin izledim birde sinirli kuşlar 2
Karlar kraliçesine gidip birilerini kıskandırıcam
Cevap
4Cevap
Hayır maalesef izlemedim
Animasyon sevmiyorum. Sinemada hiç izlemeyeceğim türde bir filmdir.
Genelde animasyonlara giderim. Ferdinand, coco ve Luka animasyonlarını izledim.
Eglenceli oldugunu dusunuyorum
Eskilerden yayımlansa kesin izlerim. 😃
Evet izledim güzel oluyor
Star wars vardı ah be
Defalarca
Hayır
Hayır
Küçükken
Coco 🥲
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar