Nolan hep ağır ve gereksiz uzunlukta filmler yapıyor çünkü ve genelde sıkıcı oluyor yani ben hep sıkıldım onun filmlerinden bu yüzden olabilir. Oppenheimer çok ağır bir filmdi mesela ve bombanın yapım süreci ile savaş sonrası dönem arasında ikide bir gidip gelen sahneler epeyce yorucuydu. Çevremde kime sorduysam benim gibi düşünüyor bu yüzden olabilir
Nolanı anlamak kolay değil zaten fakat bu aykırılıkları onu hickok gibi efsaneler arasına çoktan koydu ve acaba daha ne yapabilirde bizi şaşırtır diye en çok filmleri beklenen yönetmen olarak yer alıyor bu yüzden aday olup duruyor ama kırdığı gişelere rağmen aynı oranda hak ettiği değeri akademide göremiyor.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
şanssızlık
Nolan hep ağır ve gereksiz uzunlukta filmler yapıyor çünkü ve genelde sıkıcı oluyor yani ben hep sıkıldım onun filmlerinden bu yüzden olabilir. Oppenheimer çok ağır bir filmdi mesela ve bombanın yapım süreci ile savaş sonrası dönem arasında ikide bir gidip gelen sahneler epeyce yorucuydu. Çevremde kime sorduysam benim gibi düşünüyor bu yüzden olabilir
Nolanı anlamak kolay değil zaten fakat bu aykırılıkları onu hickok gibi efsaneler arasına çoktan koydu ve acaba daha ne yapabilirde bizi şaşırtır diye en çok filmleri beklenen yönetmen olarak yer alıyor bu yüzden aday olup duruyor ama kırdığı gişelere rağmen aynı oranda hak ettiği değeri akademide göremiyor.