İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi?

İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi ve hangi yıla ait bir yapımdı?

İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi?

Benim izlediğim en eski yapım Taşıyıcı filmiydi. Daha eski bir yapım izlemedim, izleyemem de. Sarmıyor bana pek.

İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi?
Cevapla