İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi ve hangi yıla ait bir yapımdı?

Benim izlediğim en eski yapım Taşıyıcı filmiydi. Daha eski bir yapım izlemedim, izleyemem de. Sarmıyor bana pek.
İzlediğiniz en eski yapım hangisiydi ve hangi yıla ait bir yapımdı?

Benim izlediğim en eski yapım Taşıyıcı filmiydi. Daha eski bir yapım izlemedim, izleyemem de. Sarmıyor bana pek.
İzlediğim en eski yapım elbette Star wars sersisi 1977
Ben eski filmleri izlemeyi çok severim. Casablanca vardı hayranlıkla izlediğim o da 1940'lar civarı olabilir. Çok eskiydi çünkü.

1954 yapımı Romada Tatil, belki daha eskisini de izlemişimdir aklıma ilk gelen bu...
40'lar falandır herhalde. Yeşilçam
Cevap
17Cevap
Al Pacino filmlerinden biridir heralde, bilemedim
Lumiere kardeşler, Trenin gara gelişi. Daha eskisi olamaz zaten 😂
Evde tek başına 3
Yedek parçalar
Beyaz saray düştü
Taşıyıcı yeni sayılır :D. 70 yapımı bir film izlemiştim aklıma gelmedi hukuk üzerine.
12 Kızgın Adam, siyah beyaz bir film ama tek kelimeyle muhteşem...
Filimin kendisi olsun , müziği olsun 1992 yapımı Son Mohican harika bir filimde
Leyla ile Mecnun, Kavak Yelleri dizileri yılları tam hatırlamıyorum 2000'li yıllar..🙂
Frankhestain ilk çıkan siyah beyaz çok garibime gitmişti ancak halen Charlie chaplin izlerim.
Rüzgar gibi geçti
Casablanca
İyi, kötü, çirkin serisi
Kısas ve kanun,
the shining 1980 filmi
Titanic izlemedin mi?
Hatırladığım cehennem silahiydi sanirim
Baba filmi serisi galiba.
Western kovboy filmleridir
güzel ewet
Taşıyıcı
12 kızgın adam
1975
Deli yürek
12 sinirli adam sanırım.
Ay'a Seyahat - 1902
Avare. Hint filmi.
Hayatim
Kill Bill serileri
1945 ler
Lost
andrey tarkovski - stalker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?