Şıklarda güzel değil niye yok? Konusundan ziyade çekim stili, ambians rahatsız ediciydi. Mesela Dexter vahşet içerse de sanki eğlenceli bir izlenim veriyor. Tamamen algılarla oynuyorlar salt konu değil yani izlediğiniz.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Konusunu özet geç spoiler verebilirsin benim için sıkıntı değil
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Mükemmeldir
Ya şu sıra akıyor, ama aşırı depresyon içeriyor dizi. 4 sezon bitirdim, sadece iki kere güldüm 😂
hala başlayacağım :d ama konusu beni korkutuyor ehehe
Cenazaler mi korkutuyor :(
Şıklarda güzel değil niye yok? Konusundan ziyade çekim stili, ambians rahatsız ediciydi. Mesela Dexter vahşet içerse de sanki eğlenceli bir izlenim veriyor. Tamamen algılarla oynuyorlar salt konu değil yani izlediğiniz.
Konusunu özet geç spoiler verebilirsin benim için sıkıntı değil
çok iyiydi
Değil mi :) benzer haz veren dizi önerin var ise alalım
Hiç duymadım bile
Duymadım.
Sırf ilgi içi sec siuorlsr
denemedım ya
Güzel dizi aga, tavsiye ederim