Güncellemeler
+1 yıl
Kitleneceğim*
Az sonra tvye kitşeneceğim kızılcık şerbo için 🤣 başlamadan "söyleyim mi" sorusu sorayım. Hangi kızılcık şerbo karakteri olduğunu söyleyim mi var mısınız, alınmak yok.

#Edameda 🌸
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Hiç izlemediğim bir dizi ama olur. İyi bir karakter olsun 😅
İbrahim 🤣
(hiç iyi bir karakter değil bu arada 🤭)
Bak yaa. Gıcıklığına kötü karakter verdin di mi? 😤😅
Yok aklıma o geldi ilk 🤣
İyi denk geldi bak bu evi temiziliyim'de bira mı alıp izliyim zan edersem 5. Bölümde kalmıştım 😂
Çok geride kalmışsın :d
Yeni keşfettim pek TV izlemiyorum zaten 😇
Aa kızılcık şerbeti vardı dimii olur söyle (kıvılcım dışı birini kabul etmek istemem jdndjsnd)
😄 Kübra
O kim kız
İlk bölümlerde vardı ya kıvılcımla mağazada tartışan, kapalı bir kadın, kıvılcıma "bunlar da her yerde" dedi diye dava açmıştı
Hıım o da olabilir o zaman haketmişti kıvılcım
Evet :d
Ay söyle hadi, ben de izleyeceğim bugün o diziyi, sence hangisiyim, hangisini çağrıştırıyorum senin için?
Kıvılcım 🙌🏻
Ayy teşekkür ederim, O'nu çok seviyorum☺💖
Rica ederim ☺️❣️
Söyleyebilirsin hiç izlemedim ama sadece "biz günodan devam" sahnesini izlemiştim merak edip sürekli instagram da karşıma çıkıyordu 😂😂
🤣 Mustafa ol
Mustafa olayım 😂
İyi biridir
ay soruyo görünce atladım hemen umarım fatık çıkmam
Pinko 😬😂
Söyle😃
Kıvılcım mı?
Pembe mi?
Nilay mı?
Doğa mı?
Alev mi?
Hangisi?😆
Kıvılcım
Benimde içimden Kıvılcım geçmişti
Teşekkürler 💞
Rica ederim
💗
İzliyorum deyince dövmüyorlardır ben izliyorum söyle 🤭
Doğa
Aldatıldım doğru 🤔🙄
🥺
Unuttuk gitti 💪🏻
Güzel o zaman 🤝🏻💅
ya.. vşaklara yer yok hayatımızda 🙅🙅 adam olsunlar
Öyle tabi 😄
Olmazsa da keyfi bilir madamı da adam yaparım 😂
En iyisi odağımızı onlardan çekmek. Kimseyi adam yapmaya da çalışmayalım bence, anca kendimizi yorarız 😂
Yoruldum ama yıkılmadım yıktım biliyorum😂 sen bir de karşıyı gör 🤪🤪
😂😂 Beter olsunlar :d
Mutlu olsunlar kiii bulaşmasınlar amannn mutsuz olunca bela oluyorlar 🤬
🤣 🤣 Uzak olsunlar işte evet
Şu diziyi bir ben izlemiyorum galiba :))) söyle bakalım
Hayat
Hiç izlemedim ama en kötüyü uzak tut benden :D
🤣 Fatih diyesim geldi haha
Araştırıcam eğer kötüyse yorum yapıcam gkhkjk
Tamam 🤭
🤣🤣🤣🤣
Fatih mi sakın araştırma aman diyim fjfjfj
🙈🙈
Kız ne dedin benim yavruma 😂 fatih falan aaa olmuyor jfjfh
En kötüyü uzak tut diyince bende ters tepti 🤭🤣
Bu yorumu görmeden araştırdım valla kötüymüş ben istesem bu kadar kötü olamam ya :d belki kötüyüm ve belki kötü olabilirim hayatta ama bu adam kadar olamam ya :D araştırmaz olaydım karakterini :d
Adamm pismanlik resmen sen Mustafa ol naif prensim benim😁
😄😄 Fatihi dövme uygulaması bile çıkmış, sinir stres atmak için iyi bir uygulama zsjjs
Aynen gördüm bende 😂
izlmeyin Türk dizilerini ne güzel kore dizileri var :D
😂😂,
Söyle merak ettim 😂 ama izlemediğim için karakterlerini bilmiyorum onuda dersen iyi olur.
😄 Kıvılcım ol. Başrollerden biri
Bakıcam nasıl karaktermiş o 😂
Çok sağlam karakter 😊
Teşekkür ederim 🥰 canım
Rica ederim 🥰
Ayyyy o kadını çok seviyorum ve beğenirim
Çok iyi oyuncu ☺️
Evet öyle
❣️🧡
🧡🥰🥰🥰
Söyle bakalım
Helin
O kimdi kız 🙄
Rüzgarın eski sevgilisi, ebru destan 😄
İyyy 😂😂 hiç sevmiyorum
🤣 🤣 Ama ahı çıktı bak
Çıktı valla djfhf
Xndjjd
Söyle bakalım
Fatih
Söyle bakalım 😃 hiç izlemedim ama olsun
Kesinlikle alev 🔥😄
O nasıl bir karakter
Aslında ilk başlarda sempatikti ama sonradan kötü oldu. Sempatiklik ve seksilik bir arada olan bir karakterdi, o yönden benzettim. Kötü anlama 😂
Hahhah hmm Tamm 😅😅 ama pamuk gibi hatunum yani teşekkürler 🫶
Rica ederim 😂💗
Söyle bakalım inşallah Pinko değildir
Alevo
Sevindim
Bu dizi niye bu kadar çok izleniyor anlamıyorum.
Sen sevmiyorsun diye.
Hahahah komik seni
Söyle güzellik
Yusuf
İzlemiyorum ama söyle
Leman
Karakteri merak ettiğimden bakayım dedim şimdi ama ahaha çekilir bir şey değil bu dizi😅
🤣
Ben zampara çapkın apo olmak istiyorum. d
Haha yok rüzgar ol
Rüzgar iyi karizma adammış fakat ben Rüzgar olursam Evlenme ben boşanacağım diyemem ki
Onu mu demek istiyorsun 😂
evet, aksiyon adrenalin dolu tam benlik a:SD
🤣 🤣
Söyle söyle ben izlemedim bugün güzel miydi?
Pek güzel değildi. Çimen ol sen
Söyle bakalım...
Leman
Söyle bakalım
Kayhan
Sahtekar adam,🤣🤣
Djdjjdjdjd
Ya ama ben sahtekâr mıyım bari Mustafa gibi saf olsaydım Djdjjdjdjd
Onu izliyorum şu an 😀😀🤣
Sen de Nilayla mustafanın oğlu Abdullah bebek ol. Bugün kırkın çıktı len minnoş 🤣
🤣🤣 tamam
Jxhddhjd
söyle bakaayım
Doğanın kızı cemre bebek :d
aasqgdhwgjfhjffqa
🤣
Pembiş olmasın ama
🤣 Çimen
Olur🤪
😌🌸
Bak Apo dersen bozuşuruz 🤣🤣🤣
😂 Ertuğrul
İyiymiş 👏👏
🙌🏻
Cansın
Soyle dicemde diziyi hix bilmiyorum :))
Ömerin avukat arkadaşı. Adını unuttum, eskiden çıkıyordu alevle sevgili olmuştu
İyi biseymi :)
Evet iyi adamdı
tamam ozaman :)
İğğğ çok kötü bir dizi
Evet😆
Farah Zeynep Abdullah gelmişti ya 1 bölüm, onu ol sen 😂
Aşk olsun😖😖😖
Nickinden dolayı onu dedim. O da bizi troller gibiydi ya 😂
Söyle bakalım
Çimen
İyi Bari güzel bir karakter sağoll haha
🤣 Rica ederim
Olur
Nursema
Söyle aşkom 💅
Mustafa 💅
Hadi bakalım
Ertuğrul
Ben muhafazakar olamam ama🤣
O zaman rüzgar
O kadar da kardeşim olamam 🤣çıkar beni diziden yönetmen
*kardeşim olamam
Aposun sen ya. Ona hayır buna hayır
Y*vşak
Aponun performans nasıldır acaba🤣
Ne tür bir performans
Alev ile 🤣
Öyle şeyleri düşünmek istemiyorum bile 🤢
Bende🤣🤣🤣
Süyle 😂
Mihri
Ne çok oyuncu varmis dizide herkese farkli bir karekter dusmus 😂
Cok merak ettim hemen bakicam bakalim😂
Aslında çok oyuncu olsa kimseye pek aynı karakter düşmemesini isterdim 🤣
Olur
Nursema
Söyle
Umut
Söyle bakalım
Rüzgar
Söyle
Nursema
Söyle
Metehan
Söyle bakalım 😉
Net kayhan
Neden özellikle Kayhan 😁
Üçkağıtçı olduğu için
Ama ben üçkağıtçı değilim ki sadece biraz şeyim sapığım 🤭
Sapık biri yok dizide ya, yoksa direkt sapık kişiyi derdim sana
Çok güzelsin 🌺 benide sapık olarak görmen nedense ayrıca hoşuma gidio 🙂
Niye, ruh hastası mısın
Hayır sadece cinselliğe aşırı düşkünüm doymuyorum böyle bir huyum var
Banane ya bunları dile getirmen ne kadar iğrenç. Yazma başka. Yeter
Tamam kızma 😉
Söyle bakim 😂
Cemre bebek 😂
Oldu 😂🤩🤩
Olur söyle
Pembe 🤭
Soyle bakalım
Çimen
Evett
Doğa
Main character wow
söyle
Seçil
izlemedigğm için bilmiyorum
Söyle
Alev
söyle
Cemre bebek :d
Evet, bekliyorum merakla😄
Kübra
Söyle.
Doğa
Söyle
Kübra
soyle
Yeni kız seçil
Söyle
Sevilay
Söyle tatlım.
Alev
Tahmin ettim onu söyleyeceğini 😂
Neden 😂
Tarzımız benziyo gibi biraz 😂
Evet biraz 😂
He kız söyle
Mihri
Söyle bakalım
Umut
Çimen olayım
Ya ben solmaz teyzeyi uygun buldum bi an 😂
Ene
Pardon Sönmez teyze
♥
🌺
Hadi söyle
Ömer ✅
:))
Söyle
Doğanın arkadaşı sarışın kız
Alev 🔥
Sen kendin söylediğin için Nilay diyorum :d
Olur 😃
Nursema
Yaaa cok severi onu
Ben de 😌