
E varsa bi Kolpaçinonuzu alırız :D Keyifli günler.. 😎

#smell

E varsa bi Kolpaçinonuzu alırız :D Keyifli günler.. 😎

#smell
Açık konuşmak gerekirse sinemada en çok izlemek istediğim film, eğer çıkarsa John Wick Chapter 5 olur. Bu efsane seri, ilk 4 filmiyle gerçekten kalbimi çaldı. Üstelik dördüncü filmin sonunda bir çok soru işaretiyle biz sevenlerini başbaşa bıraktı. Keşke bu seri hiç bitmese..
Deadpool 3 filmini bekliyorum en çok :D Ryan reynolds ve hug jackman bir arada görmek yıllar sonra harika olur.. birde zaten en sevdiğim karakterlerden birisi. Keyifli günler.. ✨🥂✌️
Kung fu panda 4. Neyse ki bu yaza geliyor 😄
Ya evet o da çok iyi :D
Üstelik bu kez daha göbekli daha öfkeli 😂
ahah :D hızlı ve göbekli 🤣
Ülkede yarış filmi çekilse adı bu olurdu 😂
🤣🤣 made in Turkey ahshhs
Olup olacağı o kadar 😂
Çizgili pijama ve tek göz kapalı elde yelpaze mangal başında hshhs
Doblo geldi aklıma direk 😂
Enişte 🤣 ahsh
Eniştelerin sayısı küçümsenmeyecek derecede fazla bu ülkede 😂
Her birimiz enişte ve baldız adayıyız öyle deme 🤣🤣
Benim enişte olduğumu düşünemiyorum 😂
Bu ülke baldız konusunda çarpık bi düşünceye sahip 😂
Baldız ya da teyze olma fikri beni de çok mutlu etmiyor ama naparsın kader 🤣
Yaşlanıyoruz 😂
Yer çekimi diye bişey var ashs
Hayırlısı diyelim 😄
Bir kedi sever olarak buna çok güldüm 😂
Kedi sevmeyenler ölsün bence ahsh
Allah onları kahr-u perişan etsin 😂
Bu gifler bi harika dostum 😂
Buranın gif perisi sensin bence 😂
Teşekkür ederim 😂
Rica ederim 😂
Teşekkürleeeeer
Ricalar
Kolpaçino 4 için ben de heyecanlıyımm
Altın kapılarımız kan oldu Tayfuunn aahsh :D
Benimin dayımın çocukları mermiye kafa atıyorlar kafa ajfjahxs
Cevap
12Cevap
Benim açımdan sinemalarda beklediğim bir film yok netfilx içinde beklediğim bir kaç film ve dizi var
O eski Sinema heyecanı kalmadı insanda. Eskiden beklediğimiz filmler, vizyona girince ilk seansa biletler alırdık.
Breaking bad keşke tekrar çekilse
Bence dizilerin şahı 👍
Kolpaçino 4 bekliyoruz da, Ganyotçu yokmuş. Onsuz nasıl izleriz 😃
Williy Wonka vardı daha gidemedim. Bir de Deadpool 3 var.
Biz Suveyle Vili Vonkayi bekliyoz 🤧
🤣🤣🤣 zero ah zero
@HeartofFire napim yaa of yaa offfffff
Deadpool3 Hugh jackmanin dönüşünden dolayı
Kesinlikle o da var listede :D
Ben çekeceğim dediğim film projeleri var
Kolay gelsin ahsh
Nsnsjsb teşekkür ederim ama Daha var dur …
Ama keyfli bir film olacak 😄
Gidicez bakalım bekliyoRuz
Dune 2 bekliyorum
Kadınlara Mahsus merak ediyorum.
Turk filmlerine gitmiorm artik.
Fırat ve Ceyda'nın filmi 😄
Kolpaçino 4 ona gitmeyi düşünüyorum
Willy wonkaya gitmek istiyordum ama unuttum
İzlenir kesinlikle :)
Bende onu bekliom ya
Kara kedi
Izledin mi bilmiyorum
İzledim evet.
Maalesef yok 🙄🤦♀️
Hızlı ve öfkeli X
Kalpoçino
Wonka.
Marvel filmleri
Hababam sınıfı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?