Güncellemeler
+1 yıl
Kiminle her sene olduğu gibi "O ses Türkiye yılbaşı özel" izlemek isterdiniz? Bana o ses Türkiye yılbaşı özel buddy lazım, izlerken sevmediğimiz ünlülerin dedikodunu yapacağımız bir buddysu 💅
Yeni yıla girerken kiminle baş başa film izlemek isterdin?

#Edameda ❤️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Kimseyle. Yalnızken film izlemeyi daha rahatlatıcı ve keyifli buluyorum.
O akşam kalabalık olacağız ve romantik bir akşam olmayacak. Olmasın zaten o dönemleri aştık gerek yok...
Kimsem yok sen nasil bir filim izlersin onu söyle birini bulmaktan sonraki diğee önemli konu filimi seçmek
Çoğu sene olduğu gibi yalnız başıma atılan havai fişekleri izlicem galiba insanlar eğlenirken
Ananem, teyzem, kuzenlerim, dayım, kardeşim film de gora olacak 🤣🤣🤣🤣🤣
Baş başa evlenınce eşimle film yine aynı gora 🤣🤣🤣🤣
@The_Muallime ❤️ ❤️
Yarim ile tabiki dee ❤️
Yari yiyecek onu haberi yok 🥰
@The_Muallime komplo ye beniii 😍😍
Ağğğhh o biliyor kendini.. zalım hayat efkar bastı ya gece gece..
O sırada sabaha kadar çalışıyor olacağım üstelik sevgilimde yok buna üzülmüyorum tabiki :)
Muhtemelen kendimle..
Misirimi patlatip izlicegim :/
Bilmem bana o kadar değer veren kimseye koy hayatımda yani ailemin dışında
Hayriye hanım yaprak dökümü izlemek sayılır mı
Güzel ve anlayışlı bir kadın olsa hiç fena olmazdı...
galiba yalnız başıma izlicem filmlerimi dizilerimi
bu arada colin'e de saygılar sevgiler :D :D
Biri var da neyse 😂 çok imkansız ya o ateş ben su o çukulata ben domates o çöl ben kar gibi gibi
Birbirimizden çok ayrıyız çok zıddız
Çok farklıyız içlendim bak durup dururken 🤧 rober hatemoyla öykü gürmandan olur bizden olmaz
Eşim olsaydı eşimle izlerdik ama yok bu gidişle soğan ekmek
O kendini bilir
Kim la o niye saklıyorsun etiket yap çabuk, bütün site merak ettik🤣🤣🤣
Seninle olabilir desem çok mu kabalık etmiş olurum acaba? 🤭
Ben yalnız bir insanım bu konu bana çok uzak
Adı y ile başlayıp t ile biten mükemmel olan ama bizden asla olmayacak o cocukla
Yiğit?
Evet:)
Hmm bu sitede mi, neden adını açıkça veremedin
Bu sitede olduğunu sanmıyorum ama yinede açık vermek istemedim
Anladım
Sen kimin ne isterdin ben bunu merak ediyorum
Kendimle
Benim yapacağım gibi 😊
Balımlaaa @S1F1R-B1R ❤️❤️
Filmi ben sececem ama 🥰🥰
Kabul 🥰
Anlaştık 🥰🥰
Senle izleyim ben jsjs
Sevdiğim/sevdiklerimle
Biri var da çok imkânsız bee 😂😂😂
Sevdiğim insan ya da insanlar ☺️
Toplu film izlemeyi sevmiyorum
Olsaydı eşimle isterdim… ama aday adayım bile yok…
Buraya etiketlersem linch yerim
Yok öyle biri tek izlerim
Yurttaki oda arkadaşımla izliycez
Ailemle izliyorum zaten
Yılbaşı gecesi film izlenmez sıkıcı
Dışarı çıkmak çok güzel olurdu 😊 umarım senin planların vardır
Film seyredip vakti boşa harcamamak lazım
Ben, keyfim ve kahyası ile. 🙂
Film izlemek istemezdim ahah
Yanlız icecek bişeyler olsun yeter
tek başıma izlemek isterdim
Sevdiklerimle olur
Sevgilim yok olsaydı sevgilim ile izlerdim 😌
Birisi var ama çok uzakta
Sevgilimle
Aşkimbeni
Kimsenin sevgilin
Askimnapiyon
boş yapma lütfen
tanımıyorum siler misiniz?
Tamamaskim
Yokaskim
Engelledim. Salça olamaz daha
Teşekkür ederimm 💖
Rica ederim 💕
Sevgilimle
Olsaydı sevgilimle
Yalnız
çocuklarımla
Seninle kimse izlemez
Var işte biri hayal :(
Onunla
Güzelim
@the_likee pardon?
Ne diyorsun arkadaşım ya!
Tkp yok neyi kabul edeyim.!
Kimse istemiyor
Aşkitomla
Sevgilimle
Arkadaşlarımla
selam naber aşkimnasilsin
Kendimle 🍻
Senle
@DorothyBabe ile 😊
Tabii ki kendimle
Tek başıma
Seninle. Tsbilii
Kendimle valla