Ben mümkün değil siyah beyaz film izleyemem. Asla keyif alamam çünkü. Bir film izlerken bile 2005 yılı öncesine ait bir film olmamasına dikkat ediyorum. Kült filmlerin birçoğunu da bu yüzden izleyememiş biriyim.
İzlemiyorum. Çok eski filmler genelde çok sıkıcı oluyor ancak geçen günlerde bir farklılık olsun diye izlediğim "12 öfkeli adam" filmi düşüncelerimi değiştirdi. Listemde izlediğim en iyi siyah beyaz film olarak yerini aldı.
izlenmeye değerse zamanım boşa gitmeyecekse izlerim genelde siyah beyaz kovboy filmleri çok güzel oluyor eskiden trt de çıkardı çok severdim onları izlemeyi