İzlemem. Bunun bir sürü örneği var. Mesela; Tom Cruise'un Jack Reacher serisinin ilk filmini izledim. Beğenmedim. Beğenmediğim için ikincisini de izlemedim. Jason Statham'ın Taşıyıcı 1 filmi güzeldi mesela. Ama 2. Filmini beğenmeyince 3. filmini izlemedim.
İzlemiyorum genelde. İlkinin göz doldurması, bi insanı çekmesi lazım ki devamı gelsin. Fragman da aynı şekilde. İlk orada insanı kendine çekmesi lazım.