Aile evinde çok bunalıyorum dizi izlemek istiyorum ama telefondan da izleyesim gelmiyor pcden de?

Çünkü pc gözlerinin önünde, telefon da küçük odalar soğuk zaten bıktım gizlice kendime ait yatagımda dizi film izleyemicek mıyım ben? Hiç hevesim yok anlıyo musunuz. Önlerinde bişi yapasım da gelmiyo her filmide gözleri önünde izleyemem sonuçta. Telefondan da izleyesim gelmiyo hem küçük hem onların olduğu odalar hariç diğer odalar soğuk telefonu alıp gidemiyorum. Yani görmek istemiyorum çok sıkıcı bi aileyiz ya. Onların izlediği şeyleri duymak istemiyorum ama diğer odalar da soğuk böylece istediğim şeyleri yapamamış oluyorum. Kndimi hep kendi evimde tek yaşarken sıcacık odalarda dizi film izlerken hayal ediyorum. Çok mu bişi istiyorum ya. Kendi evim laptopum olacak mı o da meçhul hayatımı kurtarmam lazım önce. Aileme katlanamıyorum bu yüzden tüm gün bişi yapasım gelmiyor kendimi hep kendi evimde olsydım böyle mı olurdu diyerek üzüyorum.

Aile evinde çok bunalıyorum dizi izlemek istiyorum ama telefondan da izleyesim gelmiyor pcden de?
Cevapla