Sinemada beklediğiniz bir yapım var mı? perşembe aquaman 2 giriyor vizyona? bekleyenler var mı ben gibi?

iki senedir bekliyorum. sinemada 3d izlemeyi en sevdiğim yapımlar hep su altında denizde filan geçenler. bilet satışa çıkmış bile. yaklaşık 300 lira. 2 bilet aldım şimdiden. siz gidecek misiniz?

Sinemada beklediğiniz bir yapım var mı? perşembe aquaman 2 giriyor vizyona? bekleyenler var mı ben gibi?
Cevapla