Sıkılmaya başladığın bir filmi sonuna kadar izler misin? Yoksa belki film iyileşir ve sonu nasıl diye merak eder misin?


Çok seçici olduğum için zaten o tür film izlemem lakin sıkılıp yarısında bıraktığım filmler beş parmağın beşini geçmez ama sıkıldığım ve ortasında bıraktığım film oldu evet bu da büyük ihtimal yanlış yönlendirilmelerden kaynaklı olduğu için yani eleştiriler çok güzel ama film patates
Selam olsun profuledeki huntress mi.
Ben başladığım hiçbir şeyi yarım bırakamıyorum :D Evet, izlerim.
Rica ederim
İzlemem. Aşırı sıkıcıysa ve senaryonun doğru dürüst bir sona varamayacağını düşünüyorsam izlemeyi bırakırım.
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim 😊
Cevap
9Cevap
Hayır bir kaç dakika daha şans veririm.. sdfsfsd eğer hala sıkıcıysa geç olmadan kapatırım
Yanımda başkası varsa ve o açtıysa filmi hayır. Çünkü kapatmak saygısızlık olur ama yalnızsam ve sıkıldıysam bırakırım o an
Filmi izleyebiliyorum yine bi sekilde de sirf sezon yapalim diye sacmalanmis dizilerin sonu asla gelmiyor 😅
Ben sıkılınca kendime tahammül edemiyorum filmi hiç çekemem
yarısında bırakır sonra izlerim derim ama izlemem
Filme başlamadan önce iyice araştırıyorum çok sıkan film olmadı şimdiye kadar
Asla izlemem. Ancak Arkadaşım ısrar ettiyse belki izlerim. Onun dışında asla izlemem.
hayır :D kullanıcı isminle aynı bir korku filmi vardı bitiremedim asla :D
Hayır izleyemiyorum beğenmedim mi direk kapatıyorun.
O kadar sabırlı birisi değilim.. Beğenmediğim noktada kapatırım..
Eskiden izlerdim de artık ne olduğunu anlayıp kapatıyorum
İzlemeyecegim bir filme baslamiyorum genelde
Hayır tahammül edemem
Atlaya atlaya izliyorum genelde
İzlemem
İzleyemem ya
Sıkıldıgım an birakirim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?