
William Bradley Pitt bugün 60 yaşına bastı. Amerikalı oyuncu, film yapımcısı, Akademi Ödüllü, Emmy Ödüllü, Altın Küre sahibi Brad Pitt karizması, yakışıklılığı, aşkları ve filmleriyle hep konuşuldu.

William Bradley Pitt bugün 60 yaşına bastı. Amerikalı oyuncu, film yapımcısı, Akademi Ödüllü, Emmy Ödüllü, Altın Küre sahibi Brad Pitt karizması, yakışıklılığı, aşkları ve filmleriyle hep konuşuldu.
Vay Brad Bit de yay burcu 🥳 Adam dehşet bir şey, insanın dibi düşüyor, ahh nasıl da yakışmış yaş almak. Ben diyorum hep olgun adam yakışıklıdır diye, kim bu adama 60 yaşında der ki, benim babam da 55 yaşında :D Her 60 yaşında olan adam böylesine bir içim su gibi görünmez. İnsan bakmaya doyamıyor yahu, kendine bakan kişi bunun meyvesini ileriki yaşlarında alıyor. Ben de 60 yaşında bir adam görmüştüm, ah demiştim görür görmez, ah Hollywood yıldızları gibiydi, mühim olan işte böylesine güzel yaşlanmak. Yahu insan adamın sadece bakışlarına dahi aşık olur, nasıl karizmatik bakıyor öyle. Hani derler ya; yaş 70 iş bitmiş diye,70 yaşına da gelmiş olsa Brad Pitt günden güne yakışıklı olacak, bundan eminim.
Her ne kadar kendisini karakter olarak sevmesem de, film evreni için önemli ve elbette yakışıklılığı tartışmaya tamamen kapalı. Vay be, 60 demek
Yani bir yaşa kadar insan iyi görünüyor ama ondan sonra ister istemez çöküyor doğal olarak.. Brad pitt yıllara meydan okudu.. özellikle de 1999 fight clup da ki hali için kaç kişi spor salonuna yazılmıştır kim bilir.. ama yine de şu an yaşına göre genç gösteriyor olsa da yaşını yine de gösteriyor artık. filmlerini de sevmişimdir her zaman
Cevap
12Cevap
Benjamin button olacak cidden bu gidişle 😃
Çünkü bu genetik bir miras.. Böylesi insanlar , nadirde olsa var.. Yaşını kimseye inandıramayan.. Yirmi sene geriden gelen.. Yıllara meydan okuyan. Özel yaşamında sıkıntılar çekti her insanoğlu gibi.. inşallah çocuklarının bahtı güzel olur. sevdiğim bir oyuncuydu.
Bu adam Türkiye'de olsa kimse yüzüne bakmaz ama Hollywood'da yakışıklılık ikonu Brad Pitt oluyor 😂 karizma desen abartılcak hiçbir tarafı yok sempati desen eser yok Kıvanç buna bin basar. Kıvanca da bin basacak bir sürü ünsüz var sokakta. Sırf ünlüler diye abartılan çok balon var ya dünyada. İlla birini abartacaksak Engin Öztürk'ü abartabiliriz tek kusuru bakımlı değil
Yok ya.. objektif olalım yani👀 bana elin adamı yahşıklı gelmiyor gelmedi hiçbir zaman. Bunun karısı Angelina bunu uzun süre duş almadığı ve kendini hep ıslak mendillerle sildiği için boşamış diyorlar. 👀
Brad, johhn, Tom artık yaslandilar ama yinede karizmalar.. yaşlarına göre hala bir havalari karizmalari var bakalim bizler onların yaşına gelince böyle olabilicekmiyiz..

Abart biraz daha istersen abi 🙄😂 hayırlısı olsun yeni yaşı ne diyeyim 🤷♂️😂
Nasıl profesyonel bakım uyguluyorlar ya adam 60 yaşında ama son derece doğal ve bakımlı duruyor. Oysa yüzünde bin tane işlem vardır. Böyle estetiğe razıyız işte
Valla Narcos adamın gençliği karizma ona bir lafım yok da şimdiki haline gelecek olursam bunun şu an ki yakışıklılığı bizim mahalle kahvesindeki İbo Dayıda da var.
Tek gözü kapanmış 😅 sarışın erkek bana güzel gelmez kolay kolay ama cidden yakışıklı bir amcamız
İstediği kadar yakışıklı olsun saç renginden kaybediyor sarışın sevmiyorum
Ay bu adam bir çok kez geldi. Yalvardı yakardı yok ya tarzım değil 😒
Aynen kesinlikle.. Adam çok yakışıklı.. Karizma diye buna derler.. 😅😅
En prime dönemi truvada oynadığı seneydi sonra bozdu bence
Evet kendisi benim platonik aşkım olur 🤣🤣 çok yakışıklı ask bu adama denir🥰🧿🩵🤣
Benjamin Button’u oynamakla kalmadı bide üstüne yaşıyor adam 😃
Hey maşallah vallahi öyle 60 yaşında bu karizmaya pes doğrusu
Bir tom Cruise değil
Sarışın sevmem bu ne pismaniye gibi
Hayır melez değil Kürt ver
Yok istemem 😂
Onlar beni kafese tıkar birdahada çıkarmaz hayır esmer sevdam böyle olmamalı yani djdkdks
Yok kalsın ben böyle iyiyim dhfnchc
Yani normal bir erkek tipi. <3
Aynen öyle ama adamın karakteri bir miktar fos
Wooow 60 mı 😳 adam hala taş
Bu adama göre ben 60 olmuşum bile 😅
Evet vallahi tebrik ediyorum
Eski seksapalitesi yok bence 😀😀
Şu adamın neyini beğeniyorsunuz anlamıyorum ki.
Adam benden genç gösteriyor 😂
Doğum günü kutlu olsun
Genç gösterdiği için şanslı.
Bu söz kadınlar için geçerli ama
Estetik diye bişi var
Cenin yediklerini duydum umarım oyle değildir
Değil.
Icerim o şarabı 😋😋
Gerçekten öyle
kesinlikle öyle
Evet 😍
Öyle valla
Kesinlikle öyle 🙌
İşi bitmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?