Kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi olduğunu düşünüyorum ve dizi hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum...

Bekleyenler için de, dizinin 2. sezon bölümleri yayınlandı : ))
Kesinlikle izlenilmesi gereken bir dizi olduğunu düşünüyorum ve dizi hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum...

Bekleyenler için de, dizinin 2. sezon bölümleri yayınlandı : ))
Birce Akalay'ı severdim normalde ama nedense kadın bana birden antipatik gelmeye başladı. Hiçbir projesini izleyemiyorum bu yüzden. Eğer ki yerli dijital dizileri arasından kaliteli bir tercih yapılacaksa ilk 5'e girer. Seveni çok olduğu için kötü bir dizi olduğunu düşünmüyorum. Her dizi-film içerikli sayfalarda denk geliyorum reklamına. Söyledikleri kadar vardır diye umuyorum.
Fevkalade güzel bir diziydi, ilk sezonunu da izlemiştim çıktığı vakit, üzerinden 1,5 yıl geçmesine rağmen hâlâ unutmamışım ilk sezonu, çünkü unutulmayacak, dimaklardan silinmeyecek bir eser bırakmış tüm ekip. Uzun zamandır ağlayamıyordum, ağlamaya öyle çok ihtiyacım vardı ki, bayağı bir ağladım izlerken. Selim'in Lale'ye ayrılık konuşması yapması karşısında Lale'yle beraber ağladım ben, canım Lale 🌷 Selim'den özür diliyor, halbuki kendisini defalarca bastırdı Kenan'a karşı, yanlış adımlar atmadı, Kenan'dan uzaklaştırdı kendisini o kadar çok özlerken, sırf Selim'e haksızlık yapmamak için lakin Selim'le beraber tatildeyken öyle büyük potlar kırdı ki alkolünde tesiriyle, Selim ayrılık konuşmasını yaptığı vakit Lale'ye o gün kırdığı potları, devirdiği çamları söylemedi. Lale nasıl bir kadın ya, bazı meleklerin kanatları yok işte, Lale de o insanlardan birisi işte, Mevlana gibi birisi desem abartmış olmam herhalde, herkese yine gel diyebilecek geniş yüreklilikte birisi. Kendisini darp eden, üstelik evinde kendisini darp eden Aslı'ya dahi şefkat duydu, dost elini uzattı, evinde kameralar vardı, darp raporunu çıkarıp Aslı'yı hapse tıktırabilirdi lakin bu olayı ne Selim'e ne de Kenan'a söylemedi bile. Lale evine utanmadan gelirken yine konuştu onunla, evinde ağırladı, istediğin bir şey var mı dedi, sanki o gün darp olayı olmamış gibi, o gün yaşanmamış gibi, başka birisi olsa var ya o Aslı'yı evinin eşiğinden geçirmez lakin sakin sakin konuştu onunla ve hiç kırıcı bir kelam da etmedi, Aslı da biliyor içten içe Lale'ye güvenip sığınması gerektiğini, "korkuyorum" dedi Lale'ye, ona sığınabildi, kuyusunu kazdığı o kadına. Lale'nin yaptığı en iyi şey ise bence; Aslı'ya o ödülü takdim etmemek oldu, içine sinmeyen bir şeyi yapmamakla oldukça doğru olanı yaptı Lale'm, neticede o da insan, onun da duyguları var, her ne kadar yok etmeye, bastırmaya çalışsa da onun da nefsi var.
"İnsanın hayatta sevmeye ihtiyacı var, bak sevilmeye demiyorum, bir b. oku da sevmeye ihtiyacı var. İnsan olmak, kalbinin olması bir zaaf değil. İnsanın bazen birilerine bağlanmaya ihtiyacı var, bu kadar yalnızlık iyi değil" demişti ve Aslı Yusuf'u sevdiğini Lale sayesinde anladı, sevince nasıl da güzelleşiyor, Aslı bile, Aslı gibiler bile lakin Yusuf'a olan sevgisi kendi kibirinin, hırsının önüne geçemedi, iki dakika mutlu olabildiyse Lale'nin o öğüdünü az da olsa dinlemiş olduğu için. Yusuf her zaman kıymet verdi Aslı'ya, taa en başından beri lakin Aslı, Yusuf'u hiç haketmedi, çok mu zordu onun için sevinmek, onunla kutlamak istedi mutluluğunu lakin şeytan şeytanlığından vazgeçmiyor işte, Gül'le ittifak kurdu lakin ne kadar, nereye kadar güvenebilecekse Gül'e. Yusuf en nihayetinde hak ettiği yere geldi, zehir gibi bir çocuk ve geldiği yeri de sonuna dek haketti, kimseyi dağıtmadan geldi bulunduğu yere, hilesiz, dürüstçe, işine saygı duydu Lale gibi, en zor yerlerde muhabirlik yaptı.
Yusuf'u kaybetmeye asla değmezdi. Yusuf mutluluğunun tadını dahi çıkaramadı, o önemsemediği Yusuf, Güliz'le olacak ve bu da kafayı yiyecek, o vakit anlayacak aslında Yusuf'u her şeyden, herkesten daha çok sevdiğini. Bazı insanlar servetlerden de değerlidir. Selim gibi, Lale gibi, Yusuf gibi.. Tökezlediğinde, düştüğünde bir dost eline ihtiyacı olmayacak mı, dost diye Gül'e mi sarılacak, en kalpsizin dahi şefkate ihtiyacı olur. Bu arada dizide kısacık da olsa yeşilçamın duayenlerinden olan Itır Esen'i görmek bahtiyar etti beni 😍 Zerrin rolüyle çıktı karşımıza ve Aslı'ya da gerekeni söyledi lakin Lale'nin davetine icabet etseymiş madem, Lale'ye bu denli değer veriyormuş. Lale de Zerrin'in gelmemesinden ötürü içten içe hüzünlendi, başarılarında dahi başarısızlılar gördü, rentingler de birinci sırayı görmesine rağmen hüngür hüngür ağladı, özgüvensizlik yaşıyordu içten içe çünkü. Rüyasında dahi kendisini başarısız gördü, rüya da denmez ona, kabus. Aslı'nın kendi ölüm haberini verdiğini ve bayram ettiğini gördü rüyasında; "Ne ailesini mutlu edebilmiş, ne kendisi mutlu olabilmiş, ilk ve tek aşkı olan Kenan'la asla kavuşamamış yitik bir hayat. Ahlak kumkuması, iyilik timsali, sıkıcılar sıkıcısı Lale Kıran" Aslında kendisini öyle gören yine kendisi, tatminsizliği de o yüzden. Kendisini tam olarak da; Aslı'nın gördüğü kabusta anons ettiği gibi görüyor, içten içe kendine bu sözleri söylüyor, her hususta kendini suçluyor, herkesle empati yapıyor kendi dışında. Bu kadar da iyi olunmaz be, ne kadar da çok haksızlık yapıyor kendine. Aslı, Lale'ye beni kıskanıyorsun demişti, Lale de "Çüş" dedi, yani çüşler çüşü, orada ben gülmüştüm, olmamış kişinin nesini kıskanacak Lale lakin Aslı şu tezinde haklı,"Kenan'ı seviyorsun, mutlu değilsin, senin için önemli olan reytingler ve Kenan" maalesef ki haklıydı, Lale de içten içe hak verdi ona. Bana göre dizinin en pisliği Müge. Her daim Lale onun arkasını kolladı, Kenan Müge'yi göndermek isterken Lale mani oldu buna. Lale de gidince ne oldu, ipini çektiler Müge'nin, oh olsun, Lale o gün gittiğinde Müge'ye sarılmıştı yaptığı hainliklere rağmen, yahu insan o sarılış karşısında affet beni diyerek sarılır, utanmaz, arsız bir de Lale'yle iş yapmak istiyor, ikiyüzlü sinsi. Bir de Gül'e demez mi, Lale'nin arkasını ben kolladım okuldayken diye, ee madem öyle şimdi bu beceriksizlik niye, nasıl yapabildi bunu Lale'ye, nasıl düşebildi bu denli, yok Lale çocuklara iyi bakmıyormuş, Kenan'la eski sevgiliymiş, torpillerle gelmiş bugünlere, kimlerle nasıl ilişkiler kurmuş. Vasıfsız, iftiracı. Yusuf çok doğru bir zamanda söyledi Müge'nin pislik olduğunu Lale'ye. Müge ne kadar korkunç sözler söyledi Lale'ye, insan düşmanına söyleyemez bu sözleri, kendisi Lale'nin yerinde olsaydı kocasını da aldatıldı Kenan'la, bence o da Kenan'a aşık, çocuklarına da iyi bir anne olmazdı, işe içkili içkili geliyordu, Lale tuttu onu ayakta, ne çabuk unutmuş o günleri nankör. Güliz'e yalakalıklar yapan kendisiydi, ayakta durabilmek için. Lale'ye sövdüğü tüm sözlerde kendisini anlattı aslında, kimseden değil kendinden nefret ediyor o, isterse en zirveyi görsün bu kafayla asla mutlu olamaz.
Lale'yle Kenan tekrar kavuştu, ne tatlılardı, Lale'yle nasıl da güzel güzel konusuylardı iş başındayken, Lale haber sunarken , şifreli şifreli. Şu ayrıntıyı da farkettim aslında Kenan ve Selim birbirine benziyorlar aslında, enerjileri, tarzları apaynı bu iki adamın, aslında sıkı iki iyi dost olabilirlermiş lakin ikisi de aynı kadını severken bu asla mümkün değil. Selim o içkiyi içmekten vazgeçti, çok sevdiği halde, özleyeceği halde lakin buna rağmen yine imkansız o ikisinin dost olabilmesi.
Lale her şeyden çekilmişken kim iftira attı bu kadına. Yok bilmem ne kasedi çıkmış Lale'nin, yok otelde basılmış. Ben bu pisliği, bu düşüklüğü Aslı'nın yaptığına inanmak istemiyorum. Lale Aslı'yı merak edip evine geldi, ona yol gösterdi, onun numarasını silmemiş bile onca şeye rağmen, avukatı bile Lale tuttu,"benim umrumda"diyerek onun elini tuttu, yapamaz, o gün ki iyiliği unutup Lale'ye çelme takamaz. Nazlı'nın attığı iftiradan Lale sayesinde kurtulmuştu Aslı. Evliliği de resmiyette bitmedi ki, bir anne olarak en çok kızlarını düşünecek kariyerinden de evvel, diğer türlü kendini aslanlar gibi de korur, bekarım istediğimi yaparım diyerekten lakin ortada öyle bir şey de yok, delinin biri ortaya taş atıyor işte, çıkar çıkarabilirsen. O deli de Müge ya da Gül sanırım lakin bence Müge. O çirkin sözleri söyleyen, iftiralar atan kişi her türlü pisliği yapar. Lale, Lale olmaktan çıkacak mı acaba, çünkü çok çirkin bir iftirayla karşı karşıya kaldı ve 3. sezonu sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden.
Resmen tüm diziyi anlatmışsın : ))
Benim özetim de böyle oluyor, diziyi yuttum izlerken, çok güzel diziydi :))
Selim en masumlarıydı içlerinde : ))
Kesinlikle öyle. Yusuf dahi yanlışlar yaptı, sonrasında temiz bir sayfa açmış olsa da.
Müge konusunda ise sana katılıyorum, ama Lale ve Kenan'da o kadar masum değil : ))
Kenan bence de masum değil lakin Lale kendini hep tuttu, hep duygularını bastırmaya çalıştı. Tüm sevgisini Selim'e vermeye çalıştı, onunla tatile bile çıktı sırf Kenan'ı aklından atabilmek için. Lale'nin kabahati yok yaa :))
Var var : )) Kenan'ın yanında üstünü değiştirmesi de hata, kıskanması da hata, manalı manalı bakması da hata : )) Hatta ilk sezon birlikte olmadı mı bunlar🤔 Ben mi yanlış hatırlıyorum 🤔
Birlikte olmadılar. Lale bu yaptığımız yanlış demişti, birliktelik yaşanmadı.
Şimdi düşününce de, evet Lale'nin bunları yapması yanlıştı, hatta ben de şaşırarak izlemişti Lale onun yanında nasıl bu kadar rahat olabilir diye, bu ayrıntılar silinmiş dimağımdan. :)) Selim'e hiç öyle bakmadı, Kenan'a baktığı gibi.
Kıskanması hata değil bence, insan engel olamaz ki, kıskançlık insanın elinde değil, sevince ister istemez kıskanıyor insan. Elinde olan her hususta Lale'nin de hatası var, öyle bakmayabilir, bakışlarına mani olabilir, kıskançlığına mani olamasa da, Kenan'ın yanında giyinmeyebilirdi, böyle yaparak aralarına mesafe koymamış Lale.
Selim'de aşırı anlayışlı : ))
Neyse, böylece tüm diziyi anlatmış olduk, kimsenin izlemesine gerek kalmadı 😂
Artık o da anlayışlı olmayı bıraktı,"biz bittik Lale"diyerekten :))
Ne yapsın adam, sabır sabır nereye kadar 😂
Teşekkür ederim🌺
Rica ederim : ))
Fi den sonra en beğendiğim dizi
Cevap
1Cevap
Hayır maalesef izlemedim
Kuş Uçuşu'nu izlemedim. Dizi de izlemiyorum zaten.
İlk sezonunu izledim ama ikinciyi izlemedim
1. Sezon evet ama 2. Hayır
Dizi izlemiyorum
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?