Star Wars evreni bence daha i̇yi bir şekilde i̇şlenseydi Yüzüklerin Efendisi'nden daha i̇yi olurdu. Ne düşünüyorsunuz?

Ha bana göre zaten daha iyi de evren olarak bence Star Wars evreni cidden çok daha derin ve daha iyi.

Star Wars evreni bence daha i̇yi bir şekilde i̇şlenseydi Yüzüklerin Efendisi'nden daha i̇yi olurdu. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla