
Evet çünkü neden olmasın 😏 hadi gelin gelin uyumadan önce sizi benzeteyim de sonra uyuyam

Evet çünkü neden olmasın 😏 hadi gelin gelin uyumadan önce sizi benzeteyim de sonra uyuyam
Ayy benzet hadi, ne tatlı bir soru lakin ben biliyorum beni kime benzeteceğini, bakalım yanılacak mıyım? Sen benzet, yanılıp yanılmadığımı benzetme sonucunda söylerim :D
Cevap
25Cevap
Valla direkt fotoğraftaki ben ama birine daha benziyorum. Tahmin edebilirsin 😅
Benzet bakalım 😄
Bakalım ne çıkacak bahtımıza :D
Sağol peltek peltek konuşuruz artık :D
Yapıştır bakem
Benzet bakalım merak ettim birden
Küçük prens falan bekliyordum, neyse buda olur:-)
benzetebilirsin
doğru :)
O ne demek öyle ya sizi benzeteyim falan.
Alla alla, acaba hangisine benzeteceksin :D :D :D
Ay kim olacağım acaba
Benzet arkadaşım
Olur 😄
ahsh ben de seni benzeteyim dur atom karınca 😂
Olarrr 😅
Benzet 😌
Evet
Olurrrr
Lola bunny
Yaaaa 😂😂 teşekkür ederim 🫶
🫶
Benzet annem
Fıtıfıtııı geldim 🥳😅
Celdumm prenses 💕
Superman olurum
Benzet bakalım
Olur
Olar
🤏🤏
Buyur benzet
Olur benzet
Saftirik elmer, niye ya
Olur
benzet hadi safinaz
Olur
Ay olur 😄
Olurrr 😻
Olurr
Hadi bakalım 🙂
gönder gelsin
Olur
Evtt
tabiii.
Benzet
Benzet bakalım
benzet hadi
Benzet bakalım
Olabilir 🙄
benzet bakalım
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?