Uykusuz kalmak istemiyorsan akşamları erken yat sabahları erken kalk güzellik öyle daha dinç oluyor insan ha birde bak istersen sabah kalktığında duş alabilirsin kanka tabi üşümezsen 😌😅
Ozguvenini her daim yüksek tut yoksa bu dünya seni yer. Senin diğerlerinden bir eksiğin yok bu yüzden çekinme. Ben hiç utangaç olmadım ama çevremde öyle insanlar vardı şu an çok iyi yerlere geldiler…
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayır olmadı, bünye alıştı galiba benim.
Alışırsın knk izleye izleye alışıyor insan
Hayır olmadı korku filmi severim
Korku filmi olarak yok da, cin min üzerine çekilmiş birkaç YouTube videosu izleyip korktuğum ve o gece uyuyamadığım olmuştu.
Olabilir zaten korku bir anda geliyor urpertiyor
Dabbe izledim 2 hafta korktum gece tek kalamadım
O ilk bendede oldu güzelim Dabbe 6 helede çok fenaydı başta ha 😅
Sen hangisini izledin?
Ben 1. 4. Izledim😂
Dabbe 6 da dene bir izle bakalım 😅
Yok ya uykusuz kalamam bugunlerde ahaha
Neden uykusuzmu kaliyonki knk?
Uykusuz kalmak istemiyorsan akşamları erken yat sabahları erken kalk güzellik öyle daha dinç oluyor insan ha birde bak istersen sabah kalktığında duş alabilirsin kanka tabi üşümezsen 😌😅
Ya ben dabbe izledigimde gece gozumu kapatamyorum sanki gozumu kapttigim an bi cin beni seyredyomuş gibi hissedyorum bu yuzden uykusuz kalyorum ahaja
Burcun be kanka senin ona göre bir şey diycem sana
Eğer kova burcuysan olabilir aynı şey bana izlemediigimde de oluyor güzelim sanki arkamda biri varmış gibi hissediyom yalnızken kanka
Yok ben aslan burcuyum 😂
Hmm ama bak benle anlasabiliyorsun knk 😌 benimde yükselenim aslan 🦁😅
Benim yukselenim terazi knk
Hm ilginç 🤔
Aslında burçlarla alakası yok insanlarla konuşmanın anlasabilmenin 😌
Evett
daha 3 4 gün önce utangaç çekingen biriyken şu an özgüvenim yükseliyor sizlerle konuşarak 😌😅
@helene knk senin hiç utangaç veya çekingen olduğun zamanlar oldumu daha önce sen benden büyüksünye benden biraz daha tecrübelisin 😌
Ozguvenini her daim yüksek tut yoksa bu dünya seni yer. Senin diğerlerinden bir eksiğin yok bu yüzden çekinme. Ben hiç utangaç olmadım ama çevremde öyle insanlar vardı şu an çok iyi yerlere geldiler…
Tavsiyen için teşekkür ederim güzelim dediklerini yapmaya çalışıcam kanka iyi ki varsın moralimi düzelttin 😌🌹🙏
Rica edrim😘
Oldu çok eskiden. Dabbe 4 'ü izlediğimde pek uyuyamadim😀
Dabbe 6 yi izle bence 😌
Yok o günden sonra tevbe ettim 😂
Anlaşılan sen çok fena korkmusun 😅
Iveettt😀
Evett. 1 hafta odamın ışığını açık birakarak uyumustumm😁
Knk ilk defa izlediysen olabilir korkutuyor böyle arkadanda biri varmış gibi hissettiriyor insana
Korkunun ecele faydası yok, korkmadım.
Bravo 👍😎
Eyvallah kardeşim
Küçükken
Şimdi bence şimdide korkarsın 😌😅
Korkmuyom
O belli olmaz aniden gelebiliyor korku 😂😂😂😂😂😂😂😂