Yağmurlu bir pazar gününü Sünger Bob izleyerek geçirmek 10/10 aktivite ama şimdi😃

Yağmurlu bir pazar gününü Sünger Bob izleyerek geçirmek 10/10 aktivite ama şimdi😃

Hayır olmaz tabi ki de neden olsun.. zaten çizgi film yetişkinlere göre de oluyor. yani derin mesajlar oluyor mesela dostluk ya da aşk ile ilgili. zaten bazıları da çok komik olur. ayrıca çocukken sevdiğimizi için kaç yaşına gelirsek gelelim anıları silinmez. yine de severiz.
Hayır neden olsun ki, ben bile arada eski çizgi filmleri izleyip dururum YouTube da veya Google da başka bir siteden bulup izlerim ve mutlu olurum çocukluğuma dönerim 😊
Özellikle süngerbob izlemenin hiç yaşı olmaz
Hala severim çizgi film izlemeyi. Oscar Çöllerde favorim 🖤😬
Cevap
34Cevap
Olmaz. Çok sevmem ama sevdiğim birkaç çizgi film var. Tv'de denk geldikçe izlerim. Özel olarak açıp izlemem.
Olmaz.
Ara sıra tom ve jerry, dedektif gadget falan izlerim yani. 😅
o kotu yaaa oscar collerde izliyorum ben birde koyun shaun :D
yaşı yok kaç yaşımdayım hâlâ çok severim ara ara izlerim denk geldikçe
Olmaz, hala izliyorum aslada izlemeyi bırakmam.
Olmaz. Her yaşta, her mevsimde, her anda izlenir çünkü neden olmasın?
Tom ve Jerry, Bugs Bunny, Temel Reis, Scooby Doo, karşıma geldiği anda soluksuz izlerim 😍
Olmaz. Dün kafam dağılsın diye animasyon seyrettim hatta. Köfte Yağmuru..
Olmaz. Kutup ekspresi de izleyebilirsin, hazır yılbaşı yaklaşıyorken.🙃
Yok bende tom ve jerry izlerim 38 yaşındayım 😁😁😁
süngor bob gibi şeyler değilde. animeleri soluksuz bir şekilde ölüm döşeğinde bile izlerim
Bir gün nerede yaşayacağım biliyor musun? Cennet şelalelerinde, zamanda kaybolmuş bir yer...
Bence cizgi film izlemenin bir yasin yoktur.
Olmaz ben de izliyorum.
Anime türü olanların olmaz bence
Canım Avatar animesi çekti
Olmaz sanırım ama özellikle açıp izlemem 😅
Ben hala izlerim ama anime
@Sweetdreams1950 aa ekrana bakk kim
Aaaaa sen xdcxd yanında da ben varım
Yine çok nursuzsunuz dfbdfc
Daha ağzımı açmadım xdgdfv abartttt
Olmaz hele ki animasyon filmlerin
Hayır asla olmaz :D
Ayır olmaj yaşı yoktur
Çizgi film izlemenin yaşı olmaz.
Olmaz ki.. halen izliyorum
Yoo izlenir her yaşta
Olmaz ya anime izleriz
Olmaz mesela Oskar çöllerde harika izleyin
İzle bebeğim ne olucak bende bakıyorum arada 😅
Bence olmaz ben bile izliyorum
çizgi film izlemenin yaşı olmaz
Hayır olmaz hatta yarım saat önce izledim😃
Hey Arnold'u izliyordum tam da asdff
Çok severim hayır yalı olmaz olmamalı
Olmaz tabi halen çocuklarımla izlerim
Olmaz bence
Olmazzz
Olmaz
Olmaz
Olmaz.
Yok olmaz valla biz izledik mesela az önce
olmaz
Olmaz bencee 😃
Hayır ben çok seviyorum
Yaşı olmuyor
Olur
Ben de finn izliycem
Her yaşta izlenir
Yaşı yok
Pembe panter izke
Olmaz tabiki
Hayır olmaz
olmaz tabiii
Olmaz En Sevdigim
hentai izliorum ben
Yok tabi
bence olmaz
Olmaz tabii
Hayır tabikifee
Olmaz
Bence olmaz 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?