Tamamen saçmalık oldu dizi izleyen bilir zaten Germiyanoğullarıni Yakup bey kendini sultan ilan etti ya Karamanoğulları dururken 2. beylikler içerisinde en güçlüsü onlar zaten karamaoglu Mehmet bey demez mi hayirdir birader ben dururken sen kimsinde sultan oluyorsun diye ya hem Osmanlı'nın en büyük rakibi hemde en çok bela olan beylik zaten düşünceniz ne arkadaşlar kuruluş osmanla ilgili Germiyanogullarini çok güçlü göstermeleri saçma olmamış mı sizce Karamanoğulları dururken
Kuruluş Osmani izleyen var mı Karamanoğulları dururken Germiyanoğullarıni güçlü göstermişler?
Bildiğim Karamanoğulları Türkçe'ye resmi dil ilan etmişti onu hatırlıyorum başka bir şey bilmiyorum
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Osmanlıyı en çok uğraştıran beylik ve en çok bela olan beylik Osmanlı'nın ayağına en çok bağ olan Beylik düşün yani Fatih Sultan Mehmet han son veriyor Karamanoğullarına o kadar güçlü yani uzun zamana kadar ayakta kalıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Daha o zamanlar sınır yoktu bence Osmanlı ile karaman oğulları arasında
Yok kastettiğim konu o değil demek istediğim Germiyanoğulları Yakup beyin Anadolu'da kendini sultan ilan etmesi dizi için diyorum tabi
Olabilir.
Bildiğim Karamanoğulları Türkçe'ye resmi dil ilan etmişti onu hatırlıyorum başka bir şey bilmiyorum
Osmanlıyı en çok uğraştıran beylik ve en çok bela olan beylik Osmanlı'nın ayağına en çok bağ olan Beylik düşün yani Fatih Sultan Mehmet han son veriyor Karamanoğullarına o kadar güçlü yani uzun zamana kadar ayakta kalıyor
Teşekkür
Beyin yanması için koyuyolar bunları ekrana. İzlemiyorum saçma.
Valla kendi başlarına tarih yazıyorlar birde tarih çalışan biri olarak yani değişik karşıladım
zaten tarihi öyle tam olarak yansıtan film dizi çok az. Uzatmak için saçmalıyorlar. muhteşem yüzyıl Kösem gibi