diziyi 3 4 bölüm izledim.
Yüzde 40si cinsellik yüzde 40ı bağırma çağırma, şiddet. Geri kalanı aşk meşk. Boş ve anlamsız bakışmalar.
diziyi 3 4 bölüm izledim.
Yüzde 40si cinsellik yüzde 40ı bağırma çağırma, şiddet. Geri kalanı aşk meşk. Boş ve anlamsız bakışmalar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hic sevmiyorum hele o basroldeki erkek iticilikte 1 numara b*k gibi dizi kaldirilsin
Kezbanlar da ondan
IQ seviyeleri düşuk olduğu için
Türk dizisi izlenmez