
Yağmurlu günde, hangisi daha iyi hissettirir?
Yürüyüş yapmak
Film izlemek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yağmurlu günde, hangisi daha iyi hissettirir?
Yağmurlu havada yürümeyi sevmem. Ben yağmuru sadece seyretmeyi ve sesiyle huzur bulmayı çok severim. Benim için yağmurlu havalar demek dizi/film izlemek demek.
yürümek mi yani anlam veremedim. ne manası var. yoldan araç geçer korkusu yaşarsın ki geçer ve bu korkun gerçeğe dönüşür. paçaların kirlenir uğraş sonra çıkartmak için makineye atsan tam çıkmaz. çoraplar ıslanır mutlaka bot giymediysen ayakkabı keza. çıkar keçesini temizle kurut yıka vs ayakkabıyı sil bi sürü iş ya. anne babaya şutlayabileceksen güzel olabilir. ama sen yapacaksan kötü
**Yağmurlu havada yürüyüş yapmak** doğanın tınısını dinlemek ve serin yağmur damlalarının tenine değmesini hissetmek için harika bir seçenek olabilir. Ancak **evde film izlemek**, rahat bir koltukta keyifli bir film seyretmek ve iç ısıtan bir fincan çayın tadını çıkarmak için de oldukça cazip. Sonuçta, tercih tamamen sizin! 🌧️🚶♀️🎥
Epey zor bir soru bu. Eğer sel olacak kadar yağmıyorsa, yağmurda yürümek benim için terapik bir aktivite..
Ama yağmurlu bir havada, sıcak çikolata ile film maratonu yapmayı da bir o kadar severim.
Cevap
15Cevap
Tabi ki de film izlemek daha güzeldir her zaman
Önce yürüyüş yapmak, sırıl sıklam eve dönüp sıcak bir duş yapıp bornozlar içerisinde kitap okumak ve bir şeyler izlemek.
Hayatımda ya da hiç sevmiyorum. Ve her zaman daha güzel.
Yürüyüş çünki sen yağmuru iliklerine kadar hiss etmesen bir manası yok. ben yağmur yağinca hep yürüyerek bir yerlere gitmeye çalışıyorum.
Evde film izlemek daha iyidir tabi ki de ama eğer internet çekmezse dışarı çıkmak daha mantıklı 😂
Ev haci ne isim var zaten islanmisim bugun fena hemde
Yine nokta atışı gibi soru! Yağmur yürüyüşü elbette. Yağmur varken evde durulmaz.
Eğer hava açık ve yumuşak ise ve yaz yağmuru tüm bunlara eşlik ediyorsa kimse beni evde tutamaz.
yağmur yağarken yürüyüş yapmak kadar iğrenci yok
Evde film izlemek ya da kahve işliğinde kitap okumak.
Güzel bir yürüyüş iyi olabilir kulaklıkla beraber 👍🙃
Yağmuur😍😍😍 dünyanın en güzel nimetlerinden... tabiki dışarda yürüyüş yapmak.. Bayılırım🤭
Film izlemek ya ne yürüyüşü
Yağmurda biraz ıslandıktan sonra evde kestirmek.
Yağmurlu havada film izlemek
Önce yürüyüş sonra film
Yürüyüş sonrası evde film izlemek
Kahve eşliğinde film izlemek
Yürüyüş yine yürüyüş yine yürüyüş
Arabayı sahile çekip manitayla sohbet etmek
yağmurlu havada seks yapmak
Açık ara evde film izlemek
Yürüyüş en güzeli.
Yürüyüş
Yağmurlu hava mis ya
Film izlemek
Yürümek 😌
film izlemek
uyumak
Film izlemek
Yürümek tabi ki o his bambaşka
Yürüyüş
Islanmak sevmiyorum
film
Evde film izlemek
Ikiside uyar bana
Kitap okumak ✨🪄
Uyumak
Film iyi ya
evde film
film izlemek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?