Sardığı için ekran başından ayrılamadığınız, oturup sabahlara kadar seyrettiğiniz bir dizi oldu mu?

Sardığı için ekran başından ayrılamadığınız, oturup sabahlara kadar seyrettiğiniz bir dizi oldu mu?

Kurtlar Vadisi izlediğimi hatırlıyorum.



Eskilerden prison break, Fringe, Breaking bad dayanamayıp art arda izlediğim dizilerden. Önyargılı davranıp izlemediğim loki dizisini (bugün final yaptı.) 3 günde oturup izledim. Bilgi kurgu severlere tavsiye ederim.
Yerli olarak “Fi” dizisi oldu, ne buldum o dizi de bu kadar hiç anlamıyorum, yabancı dizi olarak da Squid Game ve The Walking Dead diyeceğim.
The Witcher🧚 küçük dozlar halinde vermeseler daha çok seveceğim de, yeni sezon gelene kadar eskiyi unutuyorum 😄
Son sezonu iyi değildi, ben beğenmedim ama ilk iki sezonu şahaneydi.
Orası öyle. Benim de en sevdiğim diziler listesinin ilk üçüne girer 😄
Cevap
35Cevap
Galiba American Horror Story olmuştu sezonu bitirecem diye.
Loki dizisini izledim en son
Black Mirror, Squid Game ve The Witcher olmuştu. Bunun dışında Prison Break ilk başladığım zamanda olmuştu.
Sabahlara kadar dayanacak kadar uykusuz duramam. Saat 12-1 sızarım. 😂
Ama Supernatural izlemiştim uzun soluklu...
İzlediğim bütün dizileri soluksuz izlerim. İş hayatım başladığından beri dizi izleyemiyorum bu yuzden.
Asla vazgeçmem diye bir dizi vardı onun tekrarını gece izlemiştim
Dün bitti hafta sonu başladım acı hayatı iki günde izledim
The walking dead vardı okadar izliyordumki rüyalarıma giriyordu zombiler.
Voice diye bir dizi keşfetmiştim uzun zaman önce. Sabah akşam bitirene kadar izledim kaç sezonu.
İzlediğim diziyle transa girdiğim bile oldu sen ne deysun hsbf
Nerde o eski prime dizi zamanlarım😂
Pera palasta gece yarısı inanılmaz bağımlılık yapıyor çok merak uyandırıcı bi dizi
Çok the office, breaking bad vs
en son squid game i izlemiştim böyle
Evet çoğunu öyle izledim.
Bir dizi olmuştu sanırım.
Evet 1 haftada breaking bad bitirdim
Evet fazlasıyla oldu.
La casa de papeli izlemiştim o şekilde
Ezel intikam soğuk yenen bir yemektir
Yok hayır ama kitap okudugum oldu.
Dudaktan kalbeeeee asigimmmmm
spartacus dizisi
Olmadı ama olmaz değil 🍀🗝️
La casa de papel 😂😂
Breaking Bad
The Blacklist
Behzat Ç.
La casa de panel.
Sherlock Holmes
Akasya durağı
Oldu
Evet american horror Story
Twd mesela
Ezel dizisi
Peaky Blenders , Breking Bad
The Clearing
Outlander
İşim olmaz boş işler
la casa de papel, game of thrones
Evet oldu
Gecenin ilerleyen saatlerinde kadar oturduğum oldu
Evet var
Tokyo revengers animeydi sonu hüsran hahahssh
hayır. Uyumayı her şeye tercih ederim
Olmadı
Oldu.
Oldu tabi
Kurtlar Vadisi
hiç olmadı
Akasya durağı
Yok olmadı
Godfather of harlem
Godfather of harlem
Tabi ki oldu
Derry girls
Narcos
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?