Prison Break evreninde geçecek olan bir yan dizi geliyor. Detayları henüz belli değil... Orijinal haliyle tadında bırakılmalıydı bence. Ama yine de Prison Break seveni olarak merakımdan izleyeceğim.

Prison Break evreninde geçecek olan bir yan dizi geliyor. Detayları henüz belli değil... Orijinal haliyle tadında bırakılmalıydı bence. Ama yine de Prison Break seveni olarak merakımdan izleyeceğim.

Orijinalinin yerini tutamaz ki böyle kaliteli bir diziyi seninde dediğin gibi tadında bırakmaları lazım. Sevmiyorum ben yıllar sonra gelen devam olayını.
Kendini tekrarlayan yapımları sevmiyorum zaten en iyiler arasında bir diziydi gerek yok tadında bırakmak gerek bazı şeyleri..
Bana göre döneminin gerçekten de en iyi dizisiydi. Fakat hiçbir şey tekrar ara güzel olmadığı gibi bunun da olacağını düşünmüyorum.
Rica ederim.
Cevap
11Cevap
Hayır eskisini yarıda bıraktım
İzlemeyi düşünmüyorum ben zaten öncesini de izlememiştim. ama güzel dizi olduğunu biliyorum.. ben şu an loki izliyorum
Her şey zamanında ve tadında güzeldir. Bir kez denediler olmadı. İkinci de olmayacak. Kısaca iyi denemeydi Montaigne.
Düşünmem ya. Kendisini de izlemedim cok zaten.
5. sezonu beğenmemiştim bu dizi neyi anlatacak acaba
Bir şeyinde bkunu çıkarmasalar olmaz. Hayır izlemem.
iyi ki söyledin vaktim çok ben de izleyim çok duymuştum
Ben daha orijinalini izlemedim bunu da izlemem
Hayır
Hayır
İzlemem
muhtemelen ızlemeyecegım
İzlemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?