
Hangi karakteri daha çok sevdiniz?
Husamettin
Maho ağa
Badi ekrem
Vecihi
Şakir
Eşkiya
Atma ziya :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Hangi karakteri daha çok sevdiniz?
Hepside birbirinden güzel ve değerli 😻 ama vecihi bir başka 😄
Cvp icin tskler sayin petu, size katiliyorum ve hediyemide kabul etmenizi rica ediyorum..
https://www.youtube.com/shorts/brDFNow7JAg
vecihi
Cevap
11Cevap
atma ziya :D
:D
Valla hiç seçemeyeceğim hepsi birbirinden güzel ve komikti
Allah uzun ömür versin, badi ekremi severim
Amin efenim, saygilar.
Şener Şen çok kaliteli usta oyuncu kendisini çok severim 😊 Rabbim uzun ömürler sağlık versin vecihi ziya badi Ekrem çok komik di 😅
Badi Ekrem de Şener Şen çok tatlı ve sevimli duruyor
yukarıdakilerin hiçbiri... şekerpare filmindeki ziverbey
Ziya ve Vecihi birde Kabadayı filminde👍🏻
tek hakkınız var efenim :D
ama o yok şıklarda baska alalim :D
Zor soruydu zor yaptım 😃
Bu arada yaptigin ne :D
https://www.youtube.com/shorts/1zU9HnTm8vU
sana gelsin o zaman :D
Bende size video sonundaki gibi bravo demek istiyorum :D :D
Ne demek efenim bastacisin :D
Vecihi 🚁
vecihi ve ziya arasında kaldım : )
Kumandan Hüsamettin tabii ki 😂
Vecihi😄
😂😂😂😂😂😂😂
Vecihi… 🥲
Maho ağa😂
😂😂
Şakir
Hepsini
Hüsamettin
Badi Ekrem 😅😂
Atma ziya :D
Kabadayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar