Merhaba KScanlar nasılsınız? Biliyorsunuz sinema sektörün de çok uzun zamandır grev vardı, buna bağlı oyuncular da destek veriyordu. Filmler erteleniyor, aceleye gelenler gişe de çakılıyordu; Bir kaç anlaşma ile neredeyse bitti sayılır.
Elbette buraya sıkıcı makaleler ile doldurup detay uzun olsun istemiyorum sinema Dünya'sını takip edenler biliyor zaten.
Bilmeyenler için "yazar grevi" diye aratırsanız bir ton makale çıkar.
Yazar grevleri neredeyse bitti buna bağlı oyuncu grevi de son bulmak üzere, daha kaliteli filmleri özledik mi?
Dırım dırım dırım dıssss 🤪 #aynadakiajan
Yazar grevleri neredeyse bitti, buna bağlı oyuncu grevi de son bulmak üzere. Daha kaliteli filmleri özledik mi?
Hem evet hem hayır. Evet dememin nedeni bir sürü güzel film çıkmamaya başladı. Artık sinemalarda eski filmler oynatılıyor. Hayır dememin nedeni de grevler sayesinde Lotr ve Harry Potter gibi kaliteli filmleri sinemada izleme şansı yakalayabiliyor olmamız. Umarım Hobbit de vizyona girmeden grev bitmez hrkfgflvhc
O eski filmleri arar oldum. Artık pek şiddet sahneleri çekilmiyor. Gözlerim o şiddet dolu sahneleri arar oldu. O eski aksiyon dolu filmler geri dönmesi gerekiyor
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Yazar grevleri neredeyse bitti, buna bağlı oyuncu grevi de son bulmak üzere. Daha kaliteli filmleri özledik mi?