ara ara ben izliyordum, çok değişik bir hikayesi vardı. Bugün dizinin final yapacağını öğrendim, geçen sezonu güzeldi. Bakalım oyuncuları şimdi hangi dizilerde göreceğiz

ara ara ben izliyordum, çok değişik bir hikayesi vardı. Bugün dizinin final yapacağını öğrendim, geçen sezonu güzeldi. Bakalım oyuncuları şimdi hangi dizilerde göreceğiz

Merhaba🌸
Elçin Sangu beğendiğim oyuncular arasında fakat bu projesi o kadar iticiydi kiiii ne yaptın Elçin sen kendine dedim yani. Konusu vs bana çok saçma geliyordu bi veya iki kez baktımdaaa yani böyle bi role bürünmenin kendisine ne kattığını merak etmiyor değilin açıkçası.
Dizinin bitmesine sevindim. Soruyu görünce şükür dedim 😀 başrolleri güzel projelerde görürüz umarım.
Cevap
12Cevap
Hayır izlemiyorum
Frangmanı gördüğümde heyecanlanmıştım 1 sezonu tam anlamıyla izleyemedim dizi kısır döngüye bindiği için senarist ya bütçe bulamadı ya da hayalleri çok dar.
izlemiyordum ama bir sahneye denk geldim başrol kadının geberik kocası ve sanırım kız kardeşi küvette birlikte ölmüştü acaba onları biri mi öldürdü?
Hep karşıma çıksada izlemedim ilgimi çekmiyor
İlk bölümlerinde konusunu YouTube dan dinlemiş ve tövbeler olsun diyerek denk geldikçe geçmiştim
Izlemedim ama bana cok ahlaksiz bi dizi geldi neden bilmem
Hayır izlemiyorum çünkü konusu çok saçma ve kötü. Yani türk dizilerinin kalitesiz olmasına alıştık.
Şimdiye kadar gördüğüm en saçma dizi 😅 bi iki bölümden sonra kestim
Çöp Adam mı? Yahu isminde hayır yok. Tutmamış da zaten. Niye izleyelim?
Bence bu türk dizilerine biraz cinsellik katmalılar. Dijitale çekilen dizilerde bari olsun plsss
Geçen sezon izlemiştim
Saçma sapan türk dizileri izlemem
Böyle bir dizi mi varmış
Çok ahlaksız dizi berbat
Adini bile duymadan final etmesi ne hos
Dizi adından da belli ettiği gibi çöp
Öyle bir dizi mi var 😂😅
Başta izliyordum saçma yani.
Hayır izlemiyorum sevmedim diziyi
Başlarda sevdim de sonra baydı.
Elçini sevmediğim için diziyi izlemedim
Hiç izlemedim anlatsana
tamper ne laa
izlemiyorum
hiç izlemedim
Hayır izlemiyorum
İzlemiyorum
hayır izlemedim hiç
Bos bı seydi
İzlemiyorum..
Hiç izlemiyorum.
TamPer ne be😂😂😂
Hiç izlemedim
İzlemiyorum
Harcadılar defnemi 😂
Hayır çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?