İnstagram : sadece. iyi. filmler
Mutlaka bakın...

senaryo bakip karar veririm
Dizilere devam etme fırsatım olmuyor yoğun olduğum zamanlar olduğu için o yüzden genellikle film tercih ediyorum.
rica ederim :)
Cevap
23Cevap
Ben filmleri daha çok severim.
genelde film tercih ediyorum. zor beğeniyorum dizileri
breaking bad
you
black mirror
got
friends
lost
bunları bitirebildim sadece
Film izlemeyi daha çok seviyorum. Bir sonraki bölümü beklemek bana sıkıcı geliyor
Film kısa süreli olduğu için daha iyi oluyor ama bilemedim. Bazen de dizi oluyor.
Genelde yabancı olduktan sonra film izlemeyi tercih ederim ama yerli olarak dizi izlerim
Film, dizi bitmek bilmiyor 2 saatte filmin sonunu görüyosun dizi uzun sürüyo sıkılıyorum
yere zaman göre deyişir musait sem filim deyil sem dizi
Osmanlı, Selçuklu dizileri hariç tek seferlik film izlerim.
Film senelerce anlatılmak isteneni tek çırpıda anlatir geçer.
Uzun şeyler sıkıcı oluyor ya da belli bir zaman sonra bozuyor. O yüzden film tercihim.
Genelde ikiside
Komedi filmi olabilir
Film olur diziler sıkıcı
Her ikisinide tercih ederim..
Film ya da mini diziler
film izlemeyi daha çok tercih ederim
Film.
Film kitap, dizi gazetedir.
Film dizi izleyecek vaktim yok
yani film tercihim
Genelde dizi
Film
Dizi
Film iyidir
İkiside
Daha çok film
film
Film
Film
Yabancı dizi bazende film vakte göre
Film
Film daha iyi 👌
Film.
film
Film izlemeyi severim
Kesinlikle dizi
Komedi hariç film
Dizi
Film
film
Belgesel🔥🔥
Dizi
Film
Bence flim
Hicbiri
Dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?