Bazen bunu unuyorum.
The Godfather serisinin en sevdiğiniz karakteri kim?
Bazen bunu unuyorum.
Sakın bana masum olduğunu söyleme çünkü bu benim zekama hakarettir..

Vito çok gelenekçi en iyi karakterlerden olsa da huyunu gereksiz buluyorum ve fazla gelenekçi yapısını sevmiyorum.
Santino çok saldırgan ve atarlı buluyorum zaten bu ona zarar verdi ama onu severdim.
Tom Hagen en sevdiğim karakterlerden biri sadık, soğukkanlı ve mantıklı davranmasını beğeniyorum.
Michael yani beğendiğim bir karakter soğukkanlı, karizmatik ve başarılı ama gereksiz duygusuzdu. Kendisi de hiç mutlu değildi.
Açıkçası en sevdiğim karakter konusunda araftayım.
Michaele nasıl duygusuz dersin 😒
En büyül aşkı o yaşadı filmde. Birini öldürdüler, diğe karısı kendi cocuğunu öldürdü.. tabi çok acımasız olduğu kesin. Abisini affetmedi öldürdü, eski eşinin çocukları görmesini engelledi. Bu da bir nevi ölümdü.. ıhanetin kim olursa olsun affı yok..
Tom Hagen ile Micael Corleone arasında kaldım.
Michael ailesinin gücü ve ve zekasıyla çok başarılı olmuş bir karakter
Tom Hagen ise aileden olmamasına rağmen kendisinin aileden biri olarak görülmesini sağlayıp ve gerçekten de ailden biri olmuş son derece başarılı bir avukat
İkisi arasında net karar veremedim, film Michael'i üste çıkarıyor ama Tom'da çok iyi.
Bu şey gibi, gerçek kahraman Frodo'mu yoksa Sam'mi gibi.
Güzel bir yorum. Gerçek kahraman bence michael 🙂
Cevap
11Cevap
Hiç izlemedim ama Vito Corleone diyim.
sence izlenir mi film? çok eski olduğu için izlemedim
Merhaba barış. Bence izlenir. Hatta izlemen gereken filmler arasında ölmeden önce. Tavsiyeme uy 🙂
Bu arada seninle konusabilir miyiz 2 dakika
Eyvallah teşekkür ederim :)
Kara filmler severm bu filmin muzikleri cok etkileyici ama karakterleri tam tanımıyorm izlycem bi ara
Siyah beyaz film değil ben fotoğrafları öyle kullandım
Vito Corleone da sevdiğim bir karakter ama Al Pacino'yu çok ayrı sevdiğim bir aktör, yapımcı o yüzden Micheal Corleone.
Bizi seçtiğiniz için teşekkürler..
Hiç izlemedim ama bu güzel benceden sonra izlicem
Bence değildi. Bu filmin bencesini yapsam inanılmaz yaparım. Kesinlikle izlemelisin
Micheal en sevdiğim çok zekiydi zekasi sayesinde ailesini baya güçlendirdi
Michael benim de e sevdiğim..
Sevdiğim karakter yok...
Nasıl yok ya. İzlememissin o zaman
Abiş film güjel mi? Ben de izlemeli miyim?
Yorum yapan tek kızsın. Tebrik ederim 😄
Ve ölmeden izle. Ne zaman öleceğini de bilmediğine göre abicim? Bu gece başlıyorsun.
Hepsi sanatini iyi yapti
Vitodur tabiki
Hepsi onun gölgesinde yetişti
Hiç biri
Filmi izleseydin böyle demezdin.
Bakmıştım begenmemistim herkesin zevki farklı
Bakmak var görmek var. Sen sadece bakmışsın
Ne alaka herkes sevmek zorunda değil
3 filmi de izledin mi?
Bi tanesini izledim beğenmedim
Beğenmeyince de devamını izlemem zaten
Bilmiyorsun bilmiyorsun. Zevk 0
10 sene sonra tekrar izle. Belki anlarsın.
Michael Corleone
tabiki de ben alpacino
Kafası kesik at
Raconların raconu.
Corleone
Don Vito ve Michael
v. corleone
Joey Zasa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?