Ben kendimi bildim bileli bu gözlere aşığım. Allah'ım o ne güzel gözlerdir ki bütün duyguları içten hissettiriyor sana🥺😍😌 filmler o kadar iddialı ki anket yapıp yapmamakta kararsızım ama yinede en sevilen projelerini bilmek istiyorum. Ayrıca varsa izlemediğim bir projesi öğrenmek güzel olur.❤️🙃
Aamir Khan'ın en sevdiğim filmi 3 Idiots. :D Bu film, Hindistan'ın eğitim sistemine ve baskıcı aile yapısına eleştirel bir bakış sunuyor. Filmin mesajı güçlü ve ilham verici. Ayrıca, filmin oyunculuk, yönetmenlik ve senaryo gibi teknik yönleri de çok iyi.
3 Idiots'un yanı sıra, Aamir Khan'ın diğer sevdiğim filmleri şunlardır ponçik :)
Lagaan: Bu film, 19. yüzyılda Hindistan'da geçen bir spor filmi. Film, İngilizlere karşı kriket oynayan bir köylü takımının hikayesini anlatıyor. Dangal: Bu film, gerçek bir hikayeye dayanan bir spor filmi. Film, iki kızını güreşçi olarak yetiştiren bir babanın hikayesini anlatıyor. Taare Zameen Par: Bu film, disleksili bir çocuğun hikayesini anlatıyor. Film, çocuğun hayallerini gerçekleştirmesi için verdiği mücadeleyi anlatıyor. Aamir Khan, Hindistan'ın en başarılı ve saygın aktörlerinden biridir. Filmleri, hem eğlenceli hem de düşündürücü. Aamir Khan'ın filmlerini izlemekten her zaman keyif alıyorum.
ben ilk Ghajini Filmini izledim.. Sonra .. başladık tüm filmlerine.. eski filmlerinde komik 3 kağıtçı gibi.. ama sonrada mantıklı güzel anlamlı filmler çevirdi..
Ben hala müziklerini dinliyorum aklıma geldikçe. şu an bile pk'de k acıklı sahnede dil darbadar diye bir müzik vardı. Aklıma geldi indirdim dinliycem🤭😂🙃
Olamaz ya olamaz, yine yanlış seçeneğe gitti oyum, ben kendisinin Her Çocuk Özeldir filmini sevdim, şıklarda da yokmuş o film. Nasıl özel bir filmdi Her Çocuk Özeldir filmi, herkese tavsiye ederim
Neyse bak dhoom 3 olabilir. Hem çok genç orada ben olsam ilk onu izler gençliğine giderdim. Şu adam benim dönemim olsaydı diye yakınarak🥲😅 Olmazsa yine farklı olsun istersen pk tekrardan göz at. Ben şu an onun müziğini dinliyorum derbederim.🥲
Yok ben Aamir'den başkasını samimi bulmam, bulmuyorum. Allah'ına kurban olduğum yaradan öyle güzel gözler vermiş ki her izlediğim de içim gidiyor.😍🥺🥲❤️
Haha o da çok tatlı ama kimse Aamir'i alamaz benden. Benim abimde Shah Rukh'u seviyor mesela ona göre o daha iyi bir oyuncu ama bana göre benim ki daha iyi😌❤️
Bende lise de arkadaşım ilk Ghajini yi önermişti. O kadar abartarak anlatıyordu. İzlediği akşamların sabahknda gözleri şiş okula geliyordu. Merak edip izledim. O kadar iyiydi ki arsı ardına bütün filmlerini izlemeye ve Aamir Khan zamanla alışkanlık yapmaya başlamıştı🥺🥲🥲
Annemle oturduk izledik her gördüğümde onu o kadar duygulanıyorum ki sanki filmler de yaşadığı her şey gerçekmiş gibi. Dhoom'da kardeşiyle ölüyordu. Ghajini de sevdiği kadın ölüyordu. Pk'de sevdiği kadını küs olduğu aşığıyla barıştırıyordu. Hiç yüzü gülmemiş gibi resmen🥲😅🥺❤️
Gerçek hayatta da öyle maalesef iyi insanların gerçek hayatta yüzü gülmüyor aslında filmlerinde gerçekleri anlatıyor iyi insanların bu hayatta yüzlerinin hiç gülmediği mesajını vermek istiyor.
Dhoom 3 seçtim ama seçmek zorunda olduğum için, yoksa fanaa desen efsane müziği desen harika... PK desen bambaşka...3 İdiots u zaten bilmeyen yok, Dangal desen öyle...
Dostum kapalı ağzımı açtırma. Kıskanıyorsan açık açık söyle. Bu adamın neresinden bakarsan bak bir parça iticilik bulamazsın. Adam saf samimiyet içeriyor. Ya o kadar içten ki insanın alıp pamuklara sarası geliyor. Ben bir Aamir Khan hayranıyım lütfen git bu düşüncelerini başka nefret sayfası varsa orada paylaş!😒
Bence her çocuk özeldir filmini de bir seyredin derim. Ishan'ın öğretmeni rolünde oynayan Aamir Khan da çok güzel iş çıkarmış her zamanki gibi. Müzikleri bile güzeldi ama 8 yıl oldu izleyeli.