Bu sahnede kadının çorap giymesi çok mu saçma olurdu?

Bu sahnede kadının çorap giymesi çok mu saçma olurdu?

Kadının ayakları çıplak değilde, mesela ayağında kısa beyaz spor çorabı olsa sahnenin romantikliği bozulur muydu?

Bu sahnede kadının çorap giymesi çok mu saçma olurdu?
Cevapla