Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen moral bozacak kişiler yazmasın ne yapmalıyım dayım al eğitim diyor Bir atladım öyle oldu diyor
Güncellemeler
+1 yıl
Moral bozmayın
Merhaba Şimdi icon talent adlı yerin menajerleri tarafından eğitim veriliyor Eğitim aldıktan sonra icon talente katılma ihtimali varmış zaten katılırsam yürürüm Eğitimide cast direktörü - menajerler veriyor yani sektörün en iyileri sizce eğitim almalıyım fgr değil bu arada sektörün - en ünlü oyuncularının menajerliğini ve sektöre yeni yüz kazandıran Bir Menajerlik şirketi - Zaten onlarla çalışmak bir avantaj - Lütfen heves kırmayın eğitim almadan ve sektörü tanımadan zaten bir yer edinemeyiz bu sektörde şimdi gelir Yok ben bu sektörü biliyorum diyenler heves düşürenler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Beklenti içerisinde olma, kişisel gelişim ve tecrübe olarak kazanım sağlayacağın bir düşünce ile devam et. Bence sorun yok. Hakkında hayırlısı olsun
Hocam Dayımın arkadaşıda bunlardan eğitim aldı yürüdü
sen daha eleştirilere açık değilsin ünlü mü olacaksın?
Derdim ünlü olmak değilki zaten (:
Neyse zaten bir yakından bir bilgi aldım (:
aynen knk😂
Hayırdır kanka senin gibileri her yerden umut kırmaya alışkın diye heves kirmayım diye yazdım
Çokta Şeyden gül geç hadi bekleme yapma
eleştirelere açık olmazsın ünlü olamazsın dostum
Eleştirilere açık bir kişiliğim var dostum kalkıpta heves kıracak şeyleri söylemeyin kısacası demek istedim
herkes istediğini söylemekte özgür olumsuz yorumlara daha tahammül edemiyorsun
Olumsuz yorumların nelerdir kanka? Tahammül edemiyorum mesela sana Hocamısın kanka sen
işte bu yüzden senden olmaz :)
Niye kanka sen oldun mu Niye Sen geleceğimi görüyorsun hiç bir vasfın yok linçlemeye geliyorsun anammisin babammisin şu an oyunculukmu yapıyorum
Şu an senin takdirinimi Almaya çalışıyorum yaylan başka tarafa hadi
Sen bir yapta senden oluyormu görelim (:
Sendeki bu kinle hiç bir şey olamazsın onun garantisini veriyorum sana
Senin gibi insanların eleştirelerine katlanamıyorum
O yüzden git Sanki haşa önemli bir şey sin gibi olmazsın diyorsun sen nesin kanka (:
o zaman neden buraya sordun senin tötünü mü pışpıslayalım herkes fikrini belirtmekte özgür olumsuz görüşte bir fikirdir saygısızlık yapılmadığı sürece
oyuncu olduğunu düşünmüyorum eğer şayet o yolda bile isen elenirsin bu öfken ile
Merak etme o yolda gerekeni yaparım burada kalkıpta daha eleştirelere açık değilsin diye küçümsemem senin gibileri ne katlanamıyorum kanka sen böyle dedin diye (:
Ne güzel edeplisin böyle
tamam Koray Çınar😊
Tamam üşengeçim ben yaaa ahahhahahaha
lütfen öfke kontrol problemi için destek al bu şekilde oyuncu olamazsın
Tamam üşengeçim ben ya sen dedin diye hemen gidiyorum
Heves kaçıran olsa ne olur sen kararlı olduktan sonra
Hayatta insanlardan görmediğim tek bir eksi hareket bile kalmadı
Anlamadım yani ne demek istedin
Ne anladıysan iste
Vallahi hiç bir şey anlamadım Açıkça anlatsam
boş ver reis otur evinde mis gibi
Niye reis Bir şey olmak istiyorum çabalamak lazım
hep devam hep ileri
Anlamadım
Tanıdık olması lazım
Tamam işte Eğitim veren kişi İcon Talent'in sorumlusu eğitim alırken tanıyacam ya kendisini öyle olur mu eğer kendimi kanıtlarsam
Merhaba heves derken
Heves kırmayın karamsarlık yapmayın
👍👍