Sinemaya gitmeyi özledim sanki? sizin aranız nasıldır sinemayla?

ben genelde 3 boyutlu filmler için sinemaya giderim. ama beğendiklerim olursa tabii. bayadır gitmedim aylar oldu. yazın tatil vs vs dönemi zaten, şimdi tatillermz bitti döndük, iyi filmler kovalayacam. Var mı sinemaya girmesini beklediğiniz filmler?

Güncellemeler
+1 yıl
ben en son avatara gitmiştim. 7/8 oldu herhalde
Güncellemeler
+1 yıl
ben bir film bekliyorm doğrusu.
Sinemaya gitmeyi özledim sanki? sizin aranız nasıldır sinemayla?
Cevapla