Güncellemeler
+1 yıl
ben en son avatara gitmiştim. 7/8 oldu herhalde
Güncellemeler
+1 yıl
ben bir film bekliyorm doğrusu.
ben genelde 3 boyutlu filmler için sinemaya giderim. ama beğendiklerim olursa tabii. bayadır gitmedim aylar oldu. yazın tatil vs vs dönemi zaten, şimdi tatillermz bitti döndük, iyi filmler kovalayacam. Var mı sinemaya girmesini beklediğiniz filmler?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
ben tek olduğum için gitmiyorum
Valla baya zamandır Sherlock Holmes 3 ü bekliyorum. 3D sevmem bu arada, izlediğim şeyin kalitesini düşürüyor. :D
3d çekilen yapımlar nasıl düşük kaliteli oluyor :d
Ben sevmiyorum. Benim için kalitesini düşürüyor, gözlük sürekli buğulanıyor, yer yer kararıyor vs. Sen seviyorsan izle. Aaaaaa
ee yani 😂 seviyoz. gözlük teknolojinin gelişmesini ben de isterim.
Sana gözlüklerinle mutluluklar dileyeyim ozaman.
Eskiden çok giderdim ama pandemiden sonra nedense hiç gitmedim
en son testerenin son çıkan filmine gitmiştim
Artk evlerde sinema gibi
hadi sinemaya gidelim
buarada gerçekten pandemiden sonra hiç sinemaya gitmedim
yok ya benim o kadar olmadı. en son geçen aralıkta gittim sanrm. hatta ocakta da. avatara gitmiştm
Bende uzun zaman oldu gitmeyeli
Aramız açık