Arka Sokaklara yapilan Elestirileri sizce dogrumu?

Arka Sokaklara yapilan Elestirileri sizce dogrumu?

Arka Sokaklara yapilan Elestirileri anlamiyorum.

Bu diziye niye belli bir kesimden elestiri geliyor anlamiyorum. Cocuken hepimiz izlerdik. Belli zaman sonra bircogunuz gibi bende izlemeyi birakmistim en azindan düzenli olarak. Cuma güneleri evde oldugumda ve Güzel izlenecek maclar olmadiginda acar bazen izlerdim. Dizinin en güzel yanida 10-20 bölüm sonra izlediginde diger diziler gibi olmuyor. Hemen alisiyorsun ve %90 konuyu anliyorsun. Bitsin artik, Final Yapsin, baydii artik gibi yorumlarida anlamiyorum. Dünyanin her yerinde insanlar birseyi artik izlemediginde veya begenmediginde o konuyu konusmuyorlar, yorum yapmiyorlar, izlemiyorlar. Ama Türkiyede ise insanlar bitsin final yapsin diyor. Sen izlemiyorsan izleme kardesim. Seveneri varki izleyenleri varki demeki dizi bukadar yilar sürüyor. Sürekli ayni konu diyen insanlar var. Sonuc olarak bu bir Polis dizisi ve Islenen Suclar belli dogal olarak icerikde ayni oluyor. Ekip arabasinla uzayq cikip catismaya mi girsinler 😂😂. Ayrica bunu diyen insanlarda sürekli ayni konulu sacma sapan ask dizileri izleyen insanlar. Cikan dizilerin cogu zaten sürekli ayni konu ona degilde buna mi takildiniz gercekten? Dizinin hic kimseye zarari yok. Sacma sapan diziler varken bu dizi niye insanlarin gözüne batiyor anlamadim. Bana göre bu dizi yilarca devam etmelidir.

Nedeni ise:
1. Güzel icerikli bir Polis dizisinin olmasi.
2. Arada sirada izlesen bile izleyicinin Konuya adapte olabilmesi.

Birgün Riza Baba yani Zafer Ergin diziden ciktiginda Engin Basa gecebilir ekibin. Dizi yilar gecsede sürekli kadroda gel gitler olur ve yillarca devam edebilir. Yeni genc oyuncular bu dizide kendini güzel bir sekilde gösterebilirler. Bu yüzden ben bu diziyi destekliyorum dedigim gibi hic kimseye bir zarari yok.

Arka Sokaklara yapilan Elestirileri sizce dogrumu?
Cevapla