MasterChef All Star yarışmacılarında Sergen seyircilerin tepkisini çekiyor. Ben de onlardan biriyim açıkcası. Özellikle son zamanlarda Alican'a karşı mobbing uyguladığı düşünülüyor. Dün akşamki bölümde herkese karşı üsten konuşur tavırlarıyla insanları oldukça kızdırdı. Ne düşünüyorsunuz? Sizin yarışmadaki favoriniz kim?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Ben izlemiyorum.
Büşra elendikten sonra kesınlıkle bakmıyorum , dediği gibi çok eğlenecektik ama yalandan yere ufak bır hataya göz yummamaları beni çileden çıkardı, Dilara ve Büşra'yı doya doya izleme hevesimi kırdılar
soruya gelınce zaten kurma-oynama bır program olduğu herkes tarafından bılınıyor , çok fazla talebı olduğu için sonuca etkı etmıyor. Seisin çıkmıyorsa gerı planda kalıyorsun ve senı gonderıyorlar bazı kişiler de bunu kontrol edemeyıp üslubu değiştiriyor
Bunlari izlicek kadar issiz olan insanlara aciyorum ya. Su hayata bosuna gelmissiniz, bunlara ayiracak vakiti kendini gelistirmeye adasa genclik neler olur neler. Sirf surdaki entrika , tartisma kaos icin izleyenlere soyluyorum…
İzlemiyorum artık Suna vardı baktim yaşi gibi davranmiyor bıraktım izlemeyi. Sanki yemek yapmak değil de tavır takınip ortami germek milyonlara rezil olmak için geliyorlar oraya. O kadar kaliteli şefler varken çocuk gibi davraniyorlar.
Ara ara bakıyoruz annemle, pek normâl olduğunu söyleyemem bu çocuğun. Üslûp nedir nasıl konuşulur haberi yok.
Alican, Barbaros, Sefa ve Kıvanç favorilerim. Sergen, Azize, Tahsin ve Dilara'dan nefret ediyorum, umarım elenirler <3
Barışı seviyorum.
Esraninda takma kirpiklerine hastayim sjsjsjjs
Sergen saygısızın teki. Sergen dilara tahsin azize dörtlüsünden nefret ediyorum.
Kıvanç ve barbaros favorim. Sefayı da seviyorum.
Kıvanç da gıcık bir tip
Nefret edilesi bir insan.
Benim favorim barbiaros ve bugün gelecek olan hasan. Bir de alicandı ama alican kendini hâlâ gösteremedi.
Aynen bende sevmem
Sergenle dilarayı geçen yan yana gördüm çalıştığım yerde bence manitler skskxösö sergen i seviyorum ama negatif
Bizim halkımız nerde saçma sapan apır sapır bir tip var alıp zirveye koyar
Vasat insanlar Sergen Tahsin ve Dilara
Benim favorim Tolga ❤
barış ı çok beğeniyorum sergen itici bir karakter fazla bile kaldı
barbarosu da başarılı buluyorum
Psikolojik sorunları var bu adamın çok negatif bunun yüzünden izlemeyi bıraktım. Alican melek gibi Rabbim yolunu şansını açık etsin inşallah. Kötülük yapan kendi kuyusuna düşer Sergen kendi belasını kendi bulacak ilahi adalet var
Sergendeki özgüven, küstahlık boyutuna gelip level atlamış. Bende artık antipatik buluyorum
Sevimsiz ve simarik
Sergen bu sezon tam nefretlik ya..
Fesat, kinci ve egodan ibaret. Benim favorim Barış.
şu an pek seyretmiyorum ama bilemedim Sergen olmadığı kesin
Reyting hakimiyetinde yaşanan bir ortamı ciddiye alıp analiz etmek vakit kaybıdır.
Ben orada yarışmacı olsam o koca göbekli şefi öldürürüm döve döve
Evet bencede çok itici ve saygısız birisi umarım elenir
Alican candır Sergen i karakter olarak sevemiyorum
Hepsi yazılan rolü oynuyor.
Çok da dizileri dikkate almamak lazım.
Ara sıra rastgeliyorum çok iyi bir Kanal 7 oyuncusu orada yemek programı yapabilir bence
Bu yarışmayı hiç izlemedim açıkçası hiç takip etmiyorum birkaç şeyi duymuştum
Bu yarışmayı izlemiyorum. O yüzden hiçbir fikrim yok.
adam yakışıklı başarılı ikicileri bile yendi ve dilarayla aşk yaşıyor
Sergen efsane zbwhdjjxnxjxjx
Programı da sevmem onu sevmesem ne çıkar :D
Boş gereksiz program
Program kurgu bence.
Kerem gelsin onu bekliyorum izlemek için
Şu adama gıcık oldum ya
Izlemiyorum bu sene
İzlemiyorum, biley düşünmüyorum
barbaros hep favorimdi. deli bir dahi gibi
Mert elendikten sonra saldım ben.
Alican bebeğim
Bu eleman askerde çok dayak yemiştir
Barbaros
adamdır
izlemiyorum
Kıvanç
Çok gıcık itici bir insan
Eray
Barbaros.
izlemiuorum
Sergeni tutuyorum
Sefa
Alican
İzlemem