Ayrılınca aşk acısı daha başlamadan yeni biriyle tanışıp hemen unutuveriyolar ya😂 On numara bide nerdeyse hepsinde iyiler bi şekilde kazanıyor😂😂


Ben zamanda yolculuk isterdim kesinlikle çünkü bu şekilde hem geçmişi hem de geleceği yönetir istediğim her şeyi de yapardım. ve kendimi mutlu ederdim kendimin daha iyi bir versiyonu olurdum
Hiçbirini istemezdim böyle iyiyim şimdi Hulk olsan ya da süpermen hemen kim vurduya gidersin
Bu uçan ne insan mı? Yok olum insanın ne işi var havada dron falandır Vay desene bizi röntgenliyor taşlayın
O sırada ben abi yapmayın ya süper gücüm var uçuyorum işte drone değilim
demeye kalmaz taşı sopayı yersin. Sen bizim mahalleyi mi kesiyon gevşek in aşşa derler 😂😂
Cevap
8Cevap
asker olsaydım busecim teğmenlikten generalliğe terfi etmek isterdim sezercik onbaşılıktan teğmenliğe terfi ediyordu
😂😂😂😂ahah
hoş geldin canım @BiBusesin
Hoşbuldumm ♥️
😘💗💗💗💗
Batman kadar zeki, zengin, dövüşte usta bir insan olabilmek
Kadınlarında erkekler gibi savaşmayı bilmesini isterdim şövalyelerin olması gibi
Çok gezegenli olmak 🌌🪐🛰
SÜPER GÜÇLER VE FANTEZİ DÜNYASI
Görünmezlik ve sınırsız güç
Sihirlerim olsun herşeyi yapabiliyim😂
Sonsuza dek mutluluk 🙂
Fantastik dünyalar sihirli güçler gibi şeyler
İsmail abi
😂😂😂 ahsjdj güzel tercih
Bide Erdal baggal
Bir adaya düşmek
Işınlanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?