Arkadaşlar dün ben doktorlara yeniden başladım. Sanki buna ihtiyacım varmış gibi hissettim ve gerçekten iyi geldi. Birde benim favori çiftim Zenan Suattı sizin?
Artik yeni diziler eskilerin yerini tutmuyor maalesef ama ben yine de kopamiyorum su anda yeni cikan yaz dizilerin hepsine bakiyorum yine fena degilller aslinda ama zaten uzun sürmeyecek hic birisi de
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Hayır izlemiyorum size iyi seyirler dilerim.
Aman izleme incilerin dökülür 🤣
Dimi ama 🤣
Ay dün bi video gördüm ve benimde yeniden doktorlara başlama hevesim geldi iyi hatırlattın kız açayım bi bölğm ahsjs
Bazen eski şeyleri izlemek eski kutlu güzel gunlerimize geri dönmüş gibi hissettiriyor. O yüzden iyi gelmiştir. Kac defa izledim bilmiyorum
Bir ara yaz aylarında hep geceleri oynardı izlerdim keşke yeniden başlatsalar. Burak ve Kader favori çiftim bu arada
Benim favorim arslandı. Arslan'ın yürüdüğü her kadınla shipliyordum. Çünkü biz kadınlar şerefsiz erkek seviyoruz jajsjf
eski kız arkadaşım geliyo aklıma bu dizi yüzünden. çılgınlarcasına izlerdi 🤦🏻
Ne güzel eskiyi yad et
O nasıl nickname yunan mitolojisi olan bir oyun geliyor aklıma
her ırkın mitolojisini severim de yunan ve iskandinavın yeri ayrı :D muhtemelen god of war falan geliyodur aklına.
Yok ya basit bir anime oyunu
anime oyunlarını pek oynamadım valla bilemiyorum ama ilgimi çekiyor şu sıralar
Hayır istemem. Açar ameliyat videoları izlerim daha iyi
Sen doktor musun
Bence gerçek doktorlara hakaret bu. Tüm doktor arkadaşlarım nefret ediyordu o diziden…☺️
Bizimkilerde nefret ediyo ama ben sevom
Yok ona baslamam duzguncene bile izlememistim ama eski dizilere bakarim ben de cok fazlaca
Eski diziler kraldır gerisi masal filan ben şimdiki dizileri çok seçerek izlerim oda final verip eski dizi olunca izlerim 🤣
Artik yeni diziler eskilerin yerini tutmuyor maalesef ama ben yine de kopamiyorum su anda yeni cikan yaz dizilerin hepsine bakiyorum yine fena degilller aslinda ama zaten uzun sürmeyecek hic birisi de
Gidin Grey’s Anatomy izleyin ya. Vizyon sahibi olun biraz. 😃
Bu ilişkiye olan inancımı kaybettim elâ 😅
Başhekimin yarı yolda gelinlikle bırakma sahnesi.
Aşkı memnuyu tekrardan izliyorum hastalık gibi. Doktorlara bulaşmadım😆
buna ömrüm dayanmaz bu sefer küçüktüm o aralar :D
Dayanır bea
yok valla dayanmaz onlardan daa iyi doktorumdur kesin :D
Sarı kız ve burak mıydı neydi o
Evet Kader ve Burak
Onun yerine kalp atışına başlarım daha iyi.
O nasıl
Lise 1'deyken izlemiştim. Güzeldi. Bir iki sevdiğim Türk dizisinden birisi.
hiç izlemedim, izlememde şahsen fkksks
Napak ölekmi? İzlemeyenlere tepkim budur
yok la sen yaşa
Teşkür 😶🌫️
Daha dün izliyordum 😊
valla başlasam iyi gelir : )
Yok artık sıkıcı olmaya başladılar eski diziler sürekli izlemekten
Hayır eski tadı vermez bir daha izlemek
allah burak kader seven bana sabır versin
Dizinin Dr larindan çok, konuları hoşuma gidiyordu
Teknik hatasız tek bir bölümü bile yok izlemem
Bak bu doğru
evet ben hep doğru konuşurum
Aslan İbrahimoğlu derim 😎
Ay bir neslin kötü kalpli prensi adam ya
Ben bütün kadınlara aşığım diyodu bir sahnede 😀
Evet ama aslında Ela ya boş değil gibiydi
Keşke tekrardan başlasa çekilse bu dizi ya
Evet keşke
“Ben bu aşka olan inancımı kaybettim Ela.”
Bıktım djdjj
Demi?😺
İzlemedim izlemem
İyi napak ölek mi?
İsterdim
Yiaa Çocukluğum 🥲
Hiç izlemedim
Neden daha önce işlediğim diziyi izleyeyim ki.
Hiç izlemedim.
Hiç izlemedim.
İzle bence ya
Belki birgün izlerim.
Varrr
Ya kaçıncı bölümdesin