AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Evet seviyorum ama henüz izleyemedim
Hayır maalesef hayatı hiç sevmiyorum ama sevgilim olsaydı o zaman mutlu olacağım için barbie filmini tabi ki de izlemek isterdim ama şu an için izlemeyi düşünmüyorum
Oppenheimer varken gidilmez iyi kötü yanları vardır ama 1 yıl sonra kimse hatırlamaz fakat diger tarafta dünyanın en iyi yönetmenlerinden Nolan ın filmi var tabi muazzam ötesi oyuncu kadrosunu saymıyorum bile.
Hayati sevmenin ölcüsü Barbieyi sevmekmi?
„How do get away with murder“ izleyince overdose mu oluyorum?
Game of Throne izleyince zevkden ölüyormuyum.
Barbienin yerine izlemeye deger okadar cok sey varki
Şu barbie niye bu kadar abartıldı merak ediyorum😄Margot robie başrolü almasa kimse bu kadar bahsetmezdi diye düşünüyorum. Kadın Türk erkeklerini ele geçirmiş tüm zaaflarını fethetmiş durumda 😆
Yine şişirilmiş bir ürün olduğunu düşünüyorum ama alıcısı ben değilim. Merak dahî etmiyorum içeriğini. Sanırım bir şey kaybetmişte olmayacağım.
Saçma sapan popüler kültür kolelerinin gidicegi film bir şey viral olunca hepiniz aynı şeyi yapmak istiyorsunuz hepiniz aynisiniz 1 yil once televizyonda acik kalsa kapat bune diyeceğiniz filmler Şu an viral olunca gitmek istiyorsunuz bu sadece film icin geçerli degil sacma sapan platformlarda gorup insanlar alt kirpiklerini keser olmuş allah sonunuzu hayir etsin
Hayatı her daim seviyorum ama şartlardan memnun olmayan sadece ben değilim. Gün geçtikçe pahalaşan hayat insanlarda arsızlık ahlak problemi oluşturuyor.
Sosyal Medya üzerinden öyle blr aldı oluşturuldu ki bu filmi izlemeyen sanki hayattan geri kalacak. Çok iyi pr çalışması yapıyorlar ördekler de sinema salonunu dolduruyor
eğer illa bir film izleyeceksem barbie izlerim. iki yüzlü ve yalancı olan ve tüm ömrü çelişkilerle geçen oppenheimer ın hayatını biliyorum ama ilgimi çekmiyor
Margot’u seviyorum Barbie’yi değil. Hayatı da kıyısından köşesinden seviyorum işte. 😂
Sinemaya vereceğim parayla gider Yemek yerim en azından karnım doyar
Kralll beeee
Bugün gittim izlemeye fena değildi aslında ama aşırı feminen bir film olmuş bir kısmında da sıkıldım azıcık
İnan bunun ne olduğunu bile bilmiyorum hiç araştırma ve takip etme gereği bile duymadım saçma sapan şeyleri gündem yapıyorsunuz.
Dün gittim sevdiceğimle gayet de beğendim ana fikri hoşuma gitti. Gidin abi niye bu kadar düşünüyorsunuz bir daha mı geliceniz dünyaya
Ne abarttınız şu iki filmi ya ilk defa mı film gördünüz
Merhaba. Şöyle düşünelim, o film iyi ki var ve o film olmasaydı sen de eleştirel tutumunu ortaya koyma fırsatı bulamayıp burada prim yapamayacaktın. Sorunun cevabı bence bu değildi ama yine de cevap verip umarım mutlu olmuştumdur. İyi günler.
Bu uygulamada neyin primi dbdhfnf
Unutmayalım. Herkes her zaman her yerde prim yapmak için var. Ben de fırsat buldum yazdım. Siz de fırsat gördüğünüz için yazdınız.
Fazla resmisin ve abartıyorsun
Siz fazla laubali kişilere maruz kalmış olabilirsiniz belki ama ben ciddi değilim ancak abartıyor olduğum konusunda haklı olabilirsiniz.
Anon halimle ne prim yapicam dkskdnsldk
Hayatı değil ama Barbie severim çocukken çok pahalı idi bebeği gerçi hala pahalı ondan almamıştım
Evet izledik
https://youtu.be/ZyhrYis509AÇoluk çocukların dertleri işte hayatı mücadeleyi bilmedikleri gibi tek dertleri onu izleyip izlememek kalmış üzücü
Margot'u sevmeme rağmen izlemedim ve yakıştığını da düşünmüyorum kafamın içinde hâlâ Harley.
Allahını seven Barbieyi izleyen varsa söylesin direkt engeli basayım. İzleyip üstüne beğenen varsa benim gözümde kendisi radyoaktif bir maddedir.
Barbieyi izlemeyecek kadar hayatı seviyorum çünkü bu filmi izlemek için boş bir vaktim olmuyor ve bu beni memnun ediyor.
Oppenheimer var iken barbie izleyen bir nesilden ne beklenir ki.
Yazık...
İkiside sacma be knk
Şaka mısın? :D
Hee digerinin konusuda atom bombasiymis cartmış curtmuş amann sıkıcı fkskddkd
🤣🤣🤣🤣
gerçek bir şey sonuçta. Tarihi bilmek istemeyen için normal :D
Banane tarihten ya gecmis gecmiste kalmis allah allah baska derdimiz mi yok ya 🤣🤣
max Tr kızı :D
Ne alakası var be haklıyım :D
Banane milattan onceki savastan bana ne faydasi var
tamma yavrum sen haklıısn :D
Hahahahakdskdkkdd
İzlemeyecek kadar gözlerimi ve kendimi seviyorum. 😃
Delinin biri kuyuya bir taş atmıs 10 kişi çıkararmamiş dedikleri bu olsa gerek
şimdi şöyle oldu gittim bardağına kadar aldım napalım seviyoruz bu hayatı
Hayatı seviyor olmam Barbie'yi izlicem anlamına gelmez
Barbje izlemekle hayati sevmek arasında ki ilişkiyi anlayamadım? Tamam en dertli sizsiniz. En üzgün, en depresif, en psikiystriste ihtiyacı olan sizsiniz.
hayatı sevmekle ilgili olduğunu düşünmüyorum ama zaten izlemem bana göre değil
Hayır tabiki çok abartıldı bakalım bunun altından ne çıkacak
O bilete para veremem. Verirsem de rüyalarıma girer.
Hayır çünkü tepenin gözleri gibi zamların gözlerini yaşıyoruz
Pembe tişörtüme başka bir tişört solduğu için gidemiyorum. Yoksa seviyorum bu hayatı
ay he yorumlardaki herkes müthiş kültürlü evet evet
Oppenheimer gibi bir başyapıt varken bir insan neden Barbie filmine gider ki
Oppenheimer izleyecek kadar hayatı sevümm ben. Cici kızlar Barbie izlesin.
I'm baby Girl in the barbie woorlld!
Life in plastic it's fantastic!! 😅😝🤪
Barbie yi değil Margot 'u izlemeye giden çoktur eminim.
Ben 9 yasındakı kız yeğenimi götürcem. Yuksek ihtimal uyucam ama uyumaz beğenirsem sıkıntı
Başka filmler varda bir nesil tamamiyle hikayesini biliyor zaten filmini çekmeye gerek yok
#Hükümdar
açıkçası güzelliği bir kulp içine yerleştirmiş bir olgu olduğu için ben sevmiyorum, beden olumlama denen olay göreceli. Kimisine güzel gelen kimisine çirkin gelebilmekte. Tek bir kulvara bunu sığdırmak bence çokta makul değil
Barbie yi izleyen bir kızla asla sevgili olmam
O kadar net
Erkek olsaydım ben de olmam
Harbi kıskanç yeri geldi mi de cilveli kız lazım
Aşko kuşko değil
Iyyaşko kuşko nasıl kızlar lan bu
Sürekli ilgi bekleyen
Karşı tarafa empati yapmayan
Bencil kızlar
Barbie nedir yaa sedric deseniz tamamda böylesi pembe diziler çok banel olmadı mı?
Sevgilim git diye ısrar ediyor bende istemiyor değilim 🤦🏼♀️
ben izlicem merak ediyorum da hayatı sevmekle ne alakası var ben hayatımı 2 saatliğine unutmaya gidiyorum ahahah
aşırı abartıldığını ve şişirildiğinş düşünüyorum aşırı coluk cocuk geliyor bana tabi bu benim görüşüm gidenlere saygı duymak gerek
Hayatı değil de Barbie'yi seviyorum💗
izledimde cok saçma ve boştu benim için hiç beğenmedim
Barbie ürünlerine hastayım hayatımı seviyorum ama filmlerini hiç izlemedim.
Az önce izledim vasat bir film biri des3ki konusu ne bı konuda Yok
Ben hayatı çok seviyorum ama yinede hiç bir güç beni o şeyi izlemeye zorlayamaz
çok şükürrrr hayattan henüz o kadar ümidimi kesmedimmm izledimmm ve sevdimmm
Artık hiç bi dizi izlemiyorum bu kadar soğudum hayattan
Barbie izlemeyen hayatı sevmiyormuymus 😒
Ne Barbie yemiş arkadaş
Evet seviyorum ve izledimm mükemmel
Fazla abartıldığını düşünüyorum
Evet seviyorum ama filmi izlemedim😊😊
Openhemir daha iyi kardeş
O ney filim mi kanka?
Bu gün Barbie ile beraber girdi atom bombasinin yapılış hikayesi ve aşırı saran bri film
Teşekkürler bakarım
Yaşamak tan mutluyum bana yetiyor
Margot Robbie'yi seviyorum