Diziler & Filmler Hababam Sınıfında bir karakter olsaydın , hangisi olurdun? Ssebastian Takip Et Yoda Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Hangisini kendinize daha yakın görüyorsunuz? Öğrencilerden olması şart değil ögretmenlerdende olabilir...😇 Hababam Sınıfında bir karakter olsaydın , hangisi olurdun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı. Kemal sunal 0 2 Yorumla Ssebastian +1 yıl Ulan barış sende olmasan şuranın tadı tuzu yok yemin ediyorum he u Barış_LonelyForever +1 yıl Saolasın abi teşekkür ederim
-Gnossiennes Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Ben müfettiş olayım. 😃https://www.youtube.com/embed/sutTAoFsOx8 0 1 Yorumla Ssebastian +1 yıl İlginç, güzel 🤔😇
külllkedisi Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Düdük necmi 1 2 Yorumla Ssebastian +1 yıl Hayal kirikligina ugratmak istemem ama Güdük Necmi yalnız o (Birde pazartesi Anıtkabir'e selamını getirecem unutmadim) Yorumla külllkedisi +1 yıl Tamamdir Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Ferit. 0 7 Yorumla Ssebastian +1 yıl Ooo yakışıklı ( güzel) ve çapkın 😊 Yorumla Edameda06 +1 yıl Çapkın olduğu için değil. Yorumla Ssebastian +1 yıl Hangi özellikleri peki? Size yakın hissettiren? Yorumla Edameda06 +1 yıl Herkesin beğendiği biri olması 🤣 Yorumla Ssebastian +1 yıl Benim max Mütevazılık seviyesi 🤣 Yorumla Edameda06 +1 yıl Çok fazla mütevazi oldum ve bu özelliğim suistimal edildi. O yüzden bundan sonra özgüven Nirvana. Yorumla Ssebastian +1 yıl Güzel bayanlara özgüven yakışıyor evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kemal sunal
Ulan barış sende olmasan şuranın tadı tuzu yok yemin ediyorum he
Saolasın abi teşekkür ederim
Ben müfettiş olayım. 😃
https://www.youtube.com/embed/sutTAoFsOx8İlginç, güzel 🤔😇
hocam beni hatırladınızmı benim hocam 317 şeref
Düdük necmi
Hayal kirikligina ugratmak istemem ama Güdük Necmi yalnız o
(Birde pazartesi Anıtkabir'e selamını getirecem unutmadim)
Tamamdir
Ferit.
Ooo yakışıklı ( güzel) ve çapkın 😊
Çapkın olduğu için değil.
Hangi özellikleri peki? Size yakın hissettiren?
Herkesin beğendiği biri olması 🤣
Benim max Mütevazılık seviyesi 🤣
Çok fazla mütevazi oldum ve bu özelliğim suistimal edildi. O yüzden bundan sonra özgüven Nirvana.
Güzel bayanlara özgüven yakışıyor evet