Selamlar efendim... Selamlar. Geldi benim kendimle baş başa kalma saatlerim ve kendime zaman ayırdığım en nadide anlarım. Bu anları ölümsüzleştirmeyi, repertuarıma kaliteli bir film ekleyerek yapmak isterim pekâlâ. Bu yüzden koştum geldim kaliteli yorumsever sizlere danışmaya. Tavsiyeleri almak istiyorum, bakalım neler çıkacak. Konularından da bir nebze bahsederek yazarsanız, çok güzel olur vallahi, tadından yenmez. 🤭 Bugün izleyemezsem bile yorumları arşivleyip mutlaka değerlendireceğim bu arada, film haftası bile yapabilirim hatta bu haftayı. Tamam, daha fazla uzatmadan pusuma yatıyorum ben, o arada gidip yeni bir çay ve atıştırmalıklarımı ayarlarım hem 🤭 Top siizdee. 🐱
Gece izlenecek kaliteli film önerisinde bulunur musunuz?
Ne tür sevdiğinizi bilmediğim için bir kaç farklı türden öneri de bulanyım.
Dune: Çöl gezegeni. (Bilim Kurgu, Aksiyon) Özet geçecek olursam. Uzak bir gelecekte geçen "Dune", ailesi çöl gezegeni Arrakis’in kontrolüne sahip olan Paul'un hikayesini anlatıyor. Galaksinin farklı noktalarındaki gezegenler, rakip feodal aileler tarafından yönetiliyor. Çok değerli bir kaynağın tek üreticisi olan çöl gezegeni Arrakis'in kontrolü asil aileler arasında son derece talep görüyor. "Baharat" adı verilen bu kaynak, yüksek bilinç ve uzun bir yaşam süresi sunarken, beraberinde çok ciddi yan etkileri de getiriyor. Ayrıca yıldızlararası yollarda gezinmeye yardımcı olan kaynak da bu "baharat"tır. Bu kaynağı elde etmek isteyen feodal rakiplerden Harkonen ailesi tarafından Paul ve ailesine tuzak kurulur. Bu tuzağın sonucunda Paul'un ailesi darmadağın olarak firari hale geliyor. Paul, ailesinin Arrakis kontrolünü yeniden kazanması için bir isyan başlatırken, tüm evrenin seyrini değiştirebilme ihtimalini yakalıyor... Özet çıkartma işleri pek benlik değil. Yazarken filmi anlattım mı, merak mı uyandırdım ben bile anlayamadım..
Labirent Serisi (Aksiyon, Gerilim) Geleceği konu alan distoptik bilimkurgu tadına yazılmış bu seri, Güneş patlamalarının ve Amerika laboratuvarlarından yayılan virüsün yok ettiği bir dünyayı konu alıyor. Bağışıklıl sahibi gençler, hastalıklı insanlar binevi zombi türevi gibi derken. Bu özeti kısa keseyim..
The Nun (Korku, Gizem, Gerilim) Romanya'da bulunan bir manastırda yaşanan paranormal olayları konu ediniyor. Fakat aslında hikâye, hem manastırın gerçekten ürkütücü olan tarihine hem Lorraine'e -ana karakter bu diyebilirim- musallat olmuş "siyah" bir varlığa dayanıyor...
Filmleri spoiler ile dağıtmadan. Doğru, düzgün bir şekilde özetleyebileiysem. Ne alâ bana, aferin bana.. şu an aklıma gelenler bu kadardı, umarım hoşunuza giden olur.
Zahmet edip açıklamalarıyla uzun uzadıya yazmanıza gerek yoktu ama emeğinize sağlık yine de. 3. tavsiye merakımı cezbetti o olabilir. Seri film izlemek çok alışkanlığım değildir. Sadece Split ve serisini izlemiştim sanırım ama bir yerden başlayabilirim sanırım. Teşekkür ediyorum güzel tavsiye ve hoş tasvirlerinize. Keyifli forumlar dilerim. 🐱🌸
Benim için dert değildi. Zira size önerirken keyif aldığım, içimden gelerek her satırını yazdığım bir yorum, öneriydi. Lâkin "iyi forumlar" mı azizim? Cidden yahu iyi forumlar mı yani 😶🙂
şu an aşırı sinirliyim, sorunuza cevap attım ve kopyalıp kalınlaştırmayı geri alırken bütün yazdıklarımı sildim. Anlık çok gerginim. Hem, ne günah işledim ben yaw hu? 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Evvelâ onca şeyi nasıl silmeyi başardınız anlamadım doğrusu.. Halbuki küçük parmaklarınız varken.. Hayret yahu.. (Neyse, bunun üzerine size daha fazla muziplik yapmayayım da kızmayın)
Bir günah ile itham etmedim sizi azizin. Lâkin "iyi forumlar" cümlesi bana "her soru'nun altında gezen, forum faresi" Gibi şeyi anımsatıyor. Bu yüzden bir an "İyi forumlar da kim ola ki? " Dedim kendime.. 😅
Tamam tamam, sakin kalacağım. Bir şey yok, bir şey yok kızım 🤭
Ya öyle bir niyetle değil de tam tersi her soruda karşınızda çıktığım için susmak için söylemiştim, rahatsız etmemek adına aslında daha fazla. Size bir lafım yok yani, aman öyle anlaşılmasın. Lakin ciddi anlamda güzel güzel yazdım, düzelttim ve hoop 2 saniye sürdü gitmesi, hâlâ yazmaya girişmedim çünkü burnumu kırıştıyorum aklıma geldikçe sinirden. 🤦🏼♀️
Şahsen karşılaştığım en naif varlıksınız. Bu durumdan şikayetçi olmadığımı. Bilhassa kalbimin bu durumdan müşerref olduğunu izah ettim sanıyordum yahu.
Hem ya ben sürekli sizinle karşılaşmak için ekstra bir efor sarf ediyorsam. O halde susmak için bir şeyler, karşınıza çıkmamak için kestirme yanıtlar mı seçmeliyim peki?
Çay konusunda sizinden daha donanımlıyım neyse ki.. 5 bardaklık minik demlikler var yahu. Hemen zulaya bir yerlere alıp koynalısınız. 😅
İçiniz rahat ve müsterih olsun azizim. Sizin samimiyetiniz en resmî hâli ile de, en doğal hâli ile de benim nezdimde kıymetli ve de elzem.. Kâfi midir?
Yahu kinaye yapıyorum azizim. Niçin hemen bedbahta dönüyorsunuz. Hasbelkader ben sizin karşınıza çıkmak için bir kaç fazladan kelâm etmek için çaba sarf ediyorum, bunu izah etmek istemiştim. Lastik gibi sündükçe sündü yahu 🙄😶
Sanırım çeyizimin en nadide parçası olarak onu en baş köşeye koymalıyım..
Iıım, kâfi, pekâlâ. Yaw hu bedbahtlık değil benimkisi de ben biraz çabuk düşebilirim aynen böyle bir anda. Oluyor yani. Ama tamam, iyiyiz, iyiyiz iyiyiz. Bişi yok bişi yok bişi yo...
Anladım, tamam. Siz de müsterih olunuz o halde. Anlıyorum nazik çabanızı. Şaşırsam da..
İmlâ kuralları ile sohbet edişinizi yazmanız size tekrar hayran gözlerle bakmamı sağladı. Yazdığı satırlarla konuşan birini tanımak, hasbihal edip. Portukal münakaşası yapmak aklıma gelir miydi azizim 🙂
İki idrak edemediğim husus var; Birincisi Nazik çabam'dan kasıt nedir tam olarak? Yani ne için çabalıyorum İkincisi "Şaşırsam da.." Dediğiniz konu nedir. Bu kadardı idrâk engelim, teşekkürler ✨
Yani bir o soruya bir o soruya giderek hem sizi yormaktan hem de rahatsız ediyormuşsunuz gibi bir izlenim vermekten, bu sayede sizi kırmaktan korkmuştum.
Tabi ki benimde severek izlediğim filmlerden birkaç tavsiyede bulunabilirim. Şimdiden keyifli seyirler.
"Eternal Sunshine of the Spotless Mind" (2004) - Bilim kurgu ve romantik dram türünde olan bu film, unutulan bir aşk hikayesini anlatıyor. Jim Carrey ve Kate Winslet'in başrollerini paylaştığı film, ilginç bir senaryoya sahip ve duygusal derinliğiyle dikkat çekiyor.
"Inception" (2010) - Bilim kurgu ve aksiyon türündeki bu film, Christopher Nolan tarafından yönetildi. Başrollerde Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt ve Ellen Page bulunuyor. Gerçeklik ve rüya dünyası arasındaki sınırların bulanıklaştığı karmaşık bir hikayeyi anlatıyor.
"Whiplash" (2014) - Dram ve müzik türünde olan bu film, genç bir davulcu öğrencinin tutku dolu müzik eğitimiyle mücadelesini konu alıyor. Miles Teller ve J. K. Simmons'ın performanslarıyla dikkat çeken film, tutku, hırslılık ve başarı arasındaki dengeyi anlatıyor.
"The Grand Budapest Hotel" (2014) - Wes Anderson'ın yönettiği bu komedi-drama filmi, renkli ve dikkat çekici görsel tarzıyla biliniyor. Ralph Fiennes, Tony Revolori ve Saoirse Ronan gibi oyuncuların yer aldığı film, bir otel çalışanının maceralarını anlatıyor.
"The Shawshank Redemption" (1994) - Frank Darabont'un yönettiği bu dram filmi, Stephen King'in aynı adlı romanından uyarlandı. Tim Robbins ve Morgan Freeman'ın başrollerini paylaştığı film, hapishane hayatı ve umut temaları üzerine odaklanıyor.
Gerilim, korku bide bilim kurgu tarzı birkaç film yazayım. Hepsi de keyifle izlediğim filmler.
Midnight,şu ana dek izlediğim en mütheşmel filmdi. Aksiyonundan tut, kurgusuna kadar her bir detayı inanılmazdı. Diğer filmlere nazaran değişik bir girişi var. İçerisinde bol koşturmacalı, ağlamalı ve masum masum bakmalı sahneler var. Dilsiz bir kızı takip eden sapıkımsı bir katil.. Gerisini senin merakına bıraktım.
Call, bu film de geçmişten gelen bir telefon hakkında. Diyelim ki sen a binasında 123 dairesinde oturuyorsun. Ve bir anda telefonun çalıp sana "beni kurtar, a binası 123" diyen acıklı bir ses duyuyorsun.. Bu film bi tık korkutucu ve gerilim had safhada.
Arrivalvee gelelim favorimo! Uzaylılarla alakalı mütheşmel bi film. Birkaç ülkeye aynı anda gökten ovalimsi devasa bişi iniyor. Ve içerisinde kimselerin görmediği, tuhaf yaratıklar var. Uzaylı dilini çözmesi için bir dilimci gönderiyorlar buraya. Bu film sayesinde uzaylılara olan sevdam artmış bulunmaktadır.
#aliveda zombi filmi. İlgini çeker mi bilemedim ama çok karizmatik bir film. Ne desem spoiler o yüzden susuyore.
The Invisible Guest, hayata olan bakış açımı değiştirdi. İnsanlara şüpheyle bakmamı sağladı bir yandan da farklı farklı pencereler açtı dış dünyama. Hayatını, insanlara olan güvenini sorgulatacak bir film.
Aklıma gelenler bunlar, sevmediysen daha da yazabilirim
Ay şenii yerler, dur ben yeriim, kimse yemesin senii! Ne güzel yazmışsın yine canım çiçeğim 🥲🌸
Midnight bana Hush gibi geldi, adı farklı olamaz ama sanmıyorum, bir film izledim yenilerde, dediğin gibi dilsiz bir kadının takip edilmesini konu alıyor, kadın yazar hatta. Bilemedim... Yalnız tavsiyeler çok güzel geldi minik uzaylım ☺️🐱
Afiyeet 🙈 Onu duymadım ama evet konusu benziyor. Diğerlerine de bir bak derim hele son yazdığım üff yani. Keyifli seyirler olsun kitty 🥰 başka istediğin öneri olursa daha da yazabilirim. Yürüyen filmlik gibi oldum bi tık ama vbvgbj