Dizilerde çikolata sansürü görmüş müydünüz :D (Aşk-ı Memnu)?

Bihter'in meşhur ''s@lak mısın Cemile?'' sahnesindeki meşhur çikolatasını sansürlemişler şaka mı bu xd Artık üretilmiyor ve herkes bu çikolatadan yemek istiyor diye mi yani? Çikolata sansürü ilk defa görüyorum. Bu sahne daha önce sansürlü değildi bu arada.

Dizilerde çikolata sansürü görmüş müydünüz :D (Aşk-ı Memnu)?
Dizilerde çikolata sansürü görmüş müydünüz :D (Aşk-ı Memnu)?
Cevapla