Bihter'in meşhur ''s@lak mısın Cemile?'' sahnesindeki meşhur çikolatasını sansürlemişler şaka mı bu xd Artık üretilmiyor ve herkes bu çikolatadan yemek istiyor diye mi yani? Çikolata sansürü ilk defa görüyorum. Bu sahne daha önce sansürlü değildi bu arada.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır görmedim de yok artık :D bun da mı sansür yapmışlar:
Reklamını yapıyor diye
O çikolata yıllardır üretilmiyor ve yıllardır sansürsüzdü o sahne, yeni sansür atmışlar.
Doğrudur da. Dizilerde hiç dikkatini çekmedimi. Arabaların amblemlerini sökerler.
Knk anlamıyorsun bir şeyler eksik galiba. Onlar bölüm çekilmeden önce yapılıyor ya da yayınlanmadan önce sansür atılıyor. Bu dizi 11 yıl önce çekildi ve 10 yıldır sansür yoktu bu çikolata piyasadan kaldırılmadan önce, hala üretiliyorken de sansür yoktu.
11 yıldan da fazla olmuş hatta 2008-2010
youtubede aynı kanaldan 3. izleyişim sansür yoktu en son 1-2 sene önce izlemiştim yeni yapmışlar
Aman herşeye de sansür 😒
trajikomik dfsghjhd
Hyrr
ne saçma 😂😂