Ben son dönemlerde özellikle hiç bir film veya diziyi yarısına kadar bile izlemeye dayanamıyorum... Acaba ben mi sıkıldım ya da benim gibi düşünen başkaları da var mı? şu an 1986 yapımı "Crossroads" filmini açtım keyifle izliyorum 😁
Güncellemeler
+1 yıl
Film tek solukta bitti , özlüyorum bu ve benzeri, izleyicinin ilgisini ele geçirmeyi başaran sinema anlayışını. Süper soru seçimi için teşekkür ederim ☺️
Sinema sektörünün geldiği son şekli size hitap ediyor mu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Evet ediyor biraz
Eski Türk filmlerinin samimiyetini hissettiremiyor pek günümüz filmleri, dizileri. Daha çok reytinge odaklı yapımlar var..
Artık eski tadı kalmadı hiçbir şeyin
Ben eski Türk sinemasını ara ara açıp izliyorum
Hayır