
Benim saçma bulduğum dizi Ego yani cidden izlerken kriz geçirdim

Benim saçma bulduğum dizi Ego yani cidden izlerken kriz geçirdim
Ben hepsinin saçma olduğunu düşünüyorum çünkü kimi diziler duyar kasıyor kimisi milli duygularını kullanıyor aslın da herşeyin arkasında bir gizem var diziler boşuna değil özellikle Türk dizileri yabancı seyretmeyi öneriyorum
ben dizi sevmiyorum genelde yabancı filmler falan izliyorum vaktim olmuyor dizi izlemeye ama cidden hepsi çok saçma
Yalı Çapkını
birde herkes onun hayranı 🤦♀️🤦♀️
Cevap
4Cevap
Hepsi...
Çok uzun zamandır Türk dizisi izlemediğim için bilmiyorum ama severek izlediğin dersen kalp atışını zamanında severek izliyordum.
Şu anda yayında olanların hepsi.
Oks anneleri vardi bi ara kdkdkdkdkd
hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar